(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM GİBİ(arşiv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM GİBİ(arşiv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek ve kaleminize saygı duyarak okudum. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Çok kıymetli Arkadaşlarım,lütfedip de yaptığınız Yorumlarınız ve Beğenileriniz için çok çok Teşekkürler ederim.Allah Hepinizden Razı olsun,Hepinize Hayırlı Cumalar diliyorum,Dualarımla selamlarımla.
o sahte gülüşlerine,hiç inanmıyorum seni unuttum,sözüne,inanamıyorum kalbinde ayrılıkdan yanıyor,biliyorum benim gibi, özlemlerdesin,anlıyorum utanmasan,benim gibi,hıçkıracaksın dokunsalar,benim gibi,ağlıyacaksın.
RİYA, GÖSTERİŞ, SAMİMİYETSİZLİK DİZ BOYU!
Samimiyet Nerde?
Dünyaya geldim geleli, Bu kadar insanı bildim bileli, Samimi olanı göremedim ki! Konuşunca ağzından ballar akıyor, Sanki bülbül gibi şakıyor, Ağzı bal ama içi yürek yakıyor! Bu insanları çözemedim ki!
Nicelerine inşallah.Sayğılarımla.