Her halinle bambaşkaydın Seni aşkla dolu saydım Gittin kâlbi bomboş koydun Keşke yanımda olsaydın
Hep karşımda durup durup Beni aşkla düşe kurup Bir taşla iki kuş vurup Bağrıma taş basmasaydın
Bir yastığa baş koysaydık Başımıza düş koysaydık Biz de aşk ile doysaydık Göğsümü boşaltmasaydın
Güzellikler içindeydin Beni için için yedin Her acıya garkeyledin Kuş olup da uçmasaydın
Her gerçeği düşe saydık Ömrümüzü boşa saydık Dopdolu aşk yaşasaydık Boşuna dert açmasaydın...
Şaban Aktaş 20.08.2017 - KEMER - ANTALYA
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
::::::::::
HER AŞK BİR CEHENNEM SAKLAR
Saçım başım ağarmadan Tel tel dökülmeden saçlar Gelsen bu kâlbi yormadan Kendini hep sana saklar
Al eline gel bu kâlbi Sor hele nasıl bir hâl bu Aşkı rüya hep hayâl mi Tüm ömrünü sana saklar
Çoğu yapayalnız geçti Kuyruklu bir yıldız uçtu İçime bir ateş düştü Her aşk bir cehennem saklar
Şaban AKTAŞ 20.08.2017 - 10.49
AŞKA DOYDUM!
Doydum artık aşkına Fakat doymadım sana Bundan sonra aşkı değil Seni yaşamak isterim...
Sakın yanlış anlama A’dan Z’ ye aşkı öğrettin Yaşadım gözyaşları ile Karşı konulmaz hisleri!
Suyun anlamak ateş ile Artık ağlamak istemiyorum, Sana bağlanmak istiyorum Bağla beni ince beline!
Yana yana değil Yanyana gezelim Yine bakalım göz göze Biribirimizi sevgiyle süzelim!
Boynumuz tutulursa Ben sağa geçeyim sen sola Ayırmasın mevlâm bizi Öylece devam edelim yola!
Ellerin, dillerin benim olsun Tellerin benim, Yellerim küllerim senin Aşkı senin de bilmeni isterim!
Şaban AKTAŞ 19.08.2017
ÇALMASAYDIN ZENGİN OLMAZDIN HIRSIZ!
Sen art niyetinin kölesi oldun İhtiras kurbanı, ölesi oldun Bir tek beni değil herkesi soydun Sana evet diyen kendi hayırsız!
Sana insan desem inan çok yazık Domuz musun nesin tüyün çok bozuk Yetmez mi herkese attığın kazık Sana boyun eğen zaten uğursuz!
Dilinden kin ile nefret düşmüyor Özün ile sözün hiç birleşmiyor Kimse haddin senin gibi aşmıyor Çok da açgözlüsün hiç doymaz hırsız!
İki kere iki sence dört etmez Sana haraç rüşvet asla dert etmez Helâlmiş harammış hiç de farketmez Çalmasaydın zengin olmazdın hırsız!
Şaban AKTAŞ 19.08.2017
KURBAN Kurban kesmiyorum Yok öyle bir adetim Kesen kesiyor Derindondurucuda Saklanıp eti Yeniliyor yıl boyunca Bu da kesenin marifeti!..
Varsa bu işin sevabı günahı Benim değil, kesenin(!) Önce kesen güçlü olacak(?) Sonra kesenin bileği Acı çeker iken hayvan Kabul olur mu insanın dileği!
Ben masumum Can için kıyamam cana, Tanrı bağışlasın günâhımızı Affet bizi der iken Suç günâh değil mi Yazık olmaz mı hayvana?!
Şaban Aktaş 19.08.2017 - 18.30
TEMCİT
Söylen Memiş sözler söyle Değişsin günün plâğı Kime gitsem aynı söylem, Nedir bu temcit pilavı? !
Şaban AKTAŞ 19.08.2017
ARAP DİLİ
Bıktım Arabın dilinden Ne anlarım ilminden Aşkımız gök dağ deniz Aslımız ay güneşyıldız Bilge Kağan torunuyum Kayıboyu Oğuz elinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER HALİNLE BAMBAŞKAYDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER HALİNLE BAMBAŞKAYDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.