Bazen sevdiğimiz yüreklere uzak kalır ellerimiz Uzanamaz gönül gözümüz onlara Ve bükeriz boynumuzu Dökülür gözyaşları içimize... Çaresizliğine , Issızlığına yüreğimizin Ve güçsüzlüğümüze Sessizce bakar da Kıvranırız kendi içimizde... Ne bir adım ileri Ne bir adım geri, Kalakalırız öylece Sevilenler, sevenler Bakakalırlar uzakta Ve buruk bir sızı gibi Dokunur sevgiler resimlere.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOK OLURKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOK OLURKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Hocam, Bazen yanımızdakiler de yıldızlar kadar uzaktırlar ve bazen de yıldızlar avucumuzun içindedirler ama onlara yine de dokunamayız.. Saygılarımla..
Sevilenler,sevenler bakakaldıkça ıraktan bir burukluk çöker sol yana yüce dağ başında duman gibi.Eller şakakta yar yolu gözlenirken,bir sava beklenir esen yelden. Burukluk kör bıçağa döner de yüreklere dokunur inceden ince. Yine özel ve de çok güzeldi.Tebrikler,saygılar hocam.
Bazen sevdiğimiz yüreklere uzak kalır ellerimiz Uzanamaz gönül gözümüz onlara Ve bükeriz boynumuzu Dökülürler gözyaşlarımızı içimize... Çaresizliğine , Issızlığına yüreğimizin Ve güçsüzlüğümüze Sessizce bakar da Kıvranırız kendi içimizde... Ne bir adım ileri Ne bir adım geri, Kalakalırız öylece Sevilenler, sevenler Bakakalırlar uzakta Ve buruk bir sızı gibi Dokunur sevgiler resimlere.
Uzanamaz gönül gözümüz onlara
----- hep uzak kalır----- olmadığı sürece katlanacağız bazen uzak kalmalara.tebrikler.