(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuş Dedi Bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuş Dedi Bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şekli kıyafeti, benzer bilgine. Amacını sordum, aş dedi bana. Dedim yaşamında, başka ilgin ne. Vurgun var mı nerde, koş dedi bana.
Dedim yakışır mı, şeklen şemalen ? Olur mu be şaşkın, iş dedi bana. Nasıl olur dedim, haram tamamen ? Güldü üzerime, kuş dedi bana. ENFES GÜZELLİKTE BİR ESER OKUDUM GÜZELDİ DEĞERLİ ŞAİR KALEMİNİZ DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE
Dedim yakışır mı, şeklen şemalen ? Olur mu be şaşkın, iş dedi bana. Nasıl olur dedim, haram tamamen ? Güldü üzerime, kuş dedi bana.
Değerli dost, işte ağlanacak halimiz...Bu alimin hali...Tam da durmadan ortalıkta dolaşıp, menfaati nerde bulursa eteğine yapışan, nice sözde profesörlerin hali gibi... Hoca geçinip saf insanlarımızın temiz niyetlerini suiistimal edenleri de onutmamalı... Çok hoş ve çok manidar bir şiir olmuş..Ağlanacak halimize gülümsedik te, fakat şiir çok güzeldi...
Yürekten kutluyorum... Selam ve muhabbetlerimle...
Şiirimi beğenmeniz beni gururlandırdı teşekkür ederim. Mikdat Bal'ı da antolojiden azda olsa tanırım şiirlerinden okumuştum, ayrıca altın kalemlerde de üyeydik birlikte ancak gurup sayın başkanımız İlhan Mansur tarafından fesh edildi, halbuki güzeldi bitti. Her ikisine de sizle birlikte sevgilerimi sunarım.
Şiirdi işte,daha ne olsun.
Tebrikler.