ne olmak isterdim bilir misin? kocaman bir ağaç olmak isterdim. ilk bahar geldiğin de ilk ben çiçek açmak isterdim, herkes ilk benden bilseydi baharın geldiğini.
çiçeklerimin hepsi farklı renkte olsaydı, her biri farklı güzellikte koksaydı, kokusuna erişenlere neşe katsaydım, kuşların hatta bal arılarının uğrak yeri olsaydım.
sevgililer buluşsaydı benim gölgelerim altında, tanık olsaydım hasret ile,aşk ile sarılmalarına. kalp atışlarını hissetseydim,doruklarda, vedalaşırken onlar,sevgi düşseydi kök toprağıma.
Yaz geldiğinde meyvelerim olsaydı, her yiyen mutlu olsaydı, benden gülerek ayrılsaydı, tabi koparırken yakmadan canımı.
Son bahar da bir başka güzel olurdum, kızıla boyanmış saçımı dağıtırdım rüzgarda. insanlar kalın elbiselerini giymeye başlarken, Mevsim sonunda ben,kalırdım tüm çıplaklığımla.
kış geldi mi,kar tanelrini karşılardım, güzel görünmesini sağlardım, üşütse de,titretse de gövdemi, ama unutmazdım tabiattaki görevimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir ağaç olmak isterdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir ağaç olmak isterdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar..