Bitmesin hiç bir sevda, uçmasın gönül kuşu Gerçekten seviyorsa, kalpte biter mi huşû Azalmadan hep artar, yüreğimdeki koşu Yirmidört saat açık, kalbimde aşkın tuşu Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
Bitmesin hiç bir sevda, olmasın hiç elveda Yankılanmalı gökte, kulaklarda hoş seda Sevmek yazgı kaderdir, yazar yazıyı Hüda Seveni sevdiğinden, ayırmaz asla Cüda Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
Bitmesin hiç bir sevda, ağlamasın sevenler Bitmesini ister mi, aşk tadına erenler İki kalp birden atar, iyi bilir yarenler Gönülden sevenlere, dua eder görenler Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
Bitmesin hiç bir sevda, olmasın dilde ağıt Okyanus mürekkebi, tükenir yetmez kâğıt Sevda denen o meltem, esmeli ılgıt ılgıt Aşk ile hep yanalım, çektirsin bize zılgıt Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
Bitmesin hiç bir sevda, bu dünyanın sonu var Terkedip itilmesin, olmasın sevene dar Sevipde sevildikçe, ömür boy verir uzar Aşkı tadan yürekler, sanki cennette tozar Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
Bitmesin hiç bir sevda, aşığa ferman olsun Yansın kalbin fitili, gerçek sevgiyle dolsun Gönülden sevenleri, kıskananlar hep solsun Nifak sokmak isteyen, kör şeytanından bulsun Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLUNA BAŞ KOYMUŞUM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLUNA BAŞ KOYMUŞUM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitmesin hiç bir sevda, olmasın dilde ağıt Okyanus mürekkebi, tükenir yetmez kâğıt Sevda denen o meltem, esmeli ılgıt ılgıt Aşk ile hep yanalım, çektirsin bize zılgıt Sevda gönlün çırası, söndüremez hiç kimse Yoluna baş koymuşum, döndüremez hiç kimse.
Virane bir yapı düşün,ne kıymeti var onun içinde insanlar yoksa; ıssız bir şehir düşün ne kıymeti varki içinde canlar yoksa; Boş bir gönül,viran bir yürek,benzemezmi viran bir yapıya yada ıssız bir şehire.Hele birde azim varsa düşülen yolda,tadına doyum olurmu bu tatlı sevdanın...Bu şiirde bunu gördüm ve yorumladım.Başarılarınızın devamı dileğimle saygılar efendim..