(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Eski Gönül Değil.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Eski Gönül Değil.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç kusura bakma Üstat ! Gönül aynı gönül. Bütün suç cebimizdeki kimlik kartında. Yaşlarımız gönülle uyumlu değil. Sevdiğim bir arkadaşımın sevdiğim bir sözü vardır. "Atta hüner çok ta dizde derman kalmadı" der.
"Ey minel gönül bil hattini yaşlandım artık. Anma eski ismini" Gönül: Dur daha dur.Sen ne sandın beni? Daha çok yapacaklarım var sana. Gör, yaşa ve de çek. Kendini bilsen bile öğreteceğim ben sana beni..."
her yaşın farklı güzellikleri var, her dönem kaçınılmaz yeter ki Rabbım filiz iken yoldurmasın...ama şair gönlünüz de haklı, uçup coşup yaşarken, aman aman vay vay ah şu sızılarım, kulunçlarım, hava bugün ne kadar nemli bacaklarım doğrulmuyor diyerek yaşamak biraz tatsız. ama yine de hayat güzel...tebrikler asil gönlünüze. selam ve saygılar sunuyorum...
Sevgili dostum, gün günü devrettikce biz böyle sitemleri daha çok yazarız. Kurt kocuyor. Güç düşüyor. Ama biz şiire dönelim. Türkü tadı veren muhteşem bir şiir bu dostum. Güne seçilmesini dilerim. Ben seçiyorum inşallah onlarda seçer. Çünkü bu günkü okuduğum şiirlerin en güzeli ve eli ayağı düzgünü bu. Tebrikler. Kutluyorum sizi. Yüreğin var olsun.