Buğulu camlar ardında ve ben yine ıssız gecenin karanlığında seni düşünüyorum... Hayalini kurduğum ve keşke dediğim düşüncelerim sarıyor ruhumu ama sen o hayallerimin içinde kayıp bir şehir gibisin ve yine sensiz geçen bir gün daha sızlayan yureğim tüm vucuduma zarar vermekte nakış nakış işlenmiş adın kalbime acılarımla tek başımayım Neredesin... seni arıyor gözlerim bir umutla semanın karanlığı gibi şimdi umutlarım karanlık ve ulaşılmaz korkuyorum yaşamaktan korkuyorum yalnız kalmaktan çaresizliğin ta kendisi şimdi yaşadığım NEREDESİN...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDESİN ? ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDESİN ? ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ İLHAN
Ne güzel bir şiir bu böyle...
Yeniden şiir kokmak yakıştı sana...
Ara vermene rağmen şiirde güzel ve anlamlı etkileşimler var.
severek ve beğenerek okudum şiirini.
Sevgilerin ve özlemlerin yüreğin kadar güzel olsun...
Yaşam sende var oldukça mutlu ol...
şiireısmarladım seni....