(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILAN GÖRDÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILAN GÖRDÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belli ki hıncımızı varlık adddedilen hiçlik mekanizmasındaki o maruzat yine tek tabanca çalışan. bir gölgeyi sığınak bilmek, bir insanı dost ve kalburüstü yenilgilerin yine sırtını sıvazladığımız. dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyeti ve çarpık düzen hele ki bir de mağdur ve azıcık da saf ise konduğunuz rütbe. kutluyorum canım kardeşimi. çok şey yazılır da bu şiirin üstüne lakin eşsiz bir özeti idi günümüz gerçeklerinin ve laf kalabalığı yapmadan çekiliyorum köşeme. sevgiler.
Adaleti ayaklar altına al; kendi pisliğini masuma fatura keserek temizlemeye çalış. Bu nasıl bir akıl, nasıl bir mantık, nasıl bir vicdan? Asıl suçlu nerede? Burada gık yok. Böylesi kör ve sağırlara çok güzel bir seslenişti. Yüreğiniz var olsun. Tebrik ediyorum. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum.
Sevgi kervanı sevda yükünü katar katar taşımakta...
Okuyarak Beğendim...
.......................................... Saygı ve Selamlar..