Ne bakarsın güzelim, gözlerimin içine O güzel gözlerinle, hazan gelmiş şu günde Şaşırdın’ mı sen bu gün, bir hoş bakıyorsun O güzel gözlerinle, hazan gelmiş şu günde.
Bakacaksan birine, bulacaksın dengini Gül deyip koklayamam, istesem’ de ben seni Bakma derdim var benim, üzersin sen kalbimi O güzel gözlerinle, hazan gelmiş şu günde.
Şu ömrümün sonunda direnirken zamana Gülerler seni sevsem, bakıp durma sen bana Seversem ben bu yaşta, gülerler bana bakma O güzel gözlerinle, hazan gelmiş şu günde.
Sen demini yaşarken, şu yaşanan yılların Yakışmaz bana sevmek yok mu senin hiç aklın Ne olur benim halim, sen böyle hep bakarsan O güzel gözlerinle hazan gelmiş şu günde.
Ahmet Yüksel dedi ki seveceksen gençlikte Sevmeli insan olan, geç, yaşlarda aşk olmaz Dost olur yoldaş olur, amma yaşın geçmişse Yaşlanmış bir insana, âşık olmak yakışmaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevemem ben seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevemem ben seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.