1 Mazim mazide kaldı, benimdir an ve atim Keyfimce yaşarım gelene kadar ölüm saatim Üzülmem, dert etmem, herkes hak ettiğini yaşar Sen çayda boğulursun, başkası derya aşar Ben sadece Allah’a yalakalık ederim Zira onundur etim, kemiğim ve derim İnsanların uşağı olmaktan münezzehim Hep şerefli olmaktan yanadır ilk tercihim Takdire muhtaç değilim, dilencilik hiç yapmam Ben bildiğim bir yoldan -doğruysa- asla sapmam Hakikat ise kendi gözlerimle gördüğümdür Bana göre çözülmüş şey, sana kördüğümdür Ben, iki yüzlülerle bakkala dahi gitmem Ben narin bir gülüm, ot gibi her yerde bitmem Asla vaktim yok, basit işlere harcayacak Çok insan var mal için şerefinden cayacak Taptıklarınız sizin olsun, öpün ayakları Duyar belki mabudlarınızın kulakları Ben karpuz, kavun yerim siz de birbirinizi Haram yolda heder edin alın terinizi Kelimelerin içi boş, ahlak sürü içindir Hadi çalışarak zengin ol, aileni geçindir Başkaları paraya para demez sayarken Aklına gelmez açlar, ceplerine koyarken Madem öyle, madem hırsızlar başlarda taçtır O zaman zevk ü sefa da bana ibir laçtır.
2 Dünya meseleleri sizin olsun, gözüm yok Zevk ü sefam adına söyleyecek sözüm çok Aşkın en alasını yaşarım ve yaşatırım Öyle ki, şu ruhumla kalbini kuşatırım Kaybedilen senelere asla matem tutamam Aşkı dışımda yaşarım, içime atamam Gül derim, lale derim sana, yakışır hepsi Kalbim gerçek sevgiyi sunduğum altın tepsi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALTIN TEPSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALTIN TEPSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şahane uyaklarla donatılmış bir ''altın tepsi'' ah bi de o yaramaz bir kaç dize ölçüye riayet etseymiş süper olacakmış ama bu haliyle bile okumak çok güzeldi şiiri
ah bi de o yaramaz bir kaç dize ölçüye riayet etseymiş
süper olacakmış
ama bu haliyle bile okumak çok güzeldi şiiri
tebrikler...