Aşk bu kimini coşturur kimini susturur Kimine mey içirir kimine kan kusturur Ben seni özlüyorum, sen de beni çok özle Beni, "tam dudaklarının" arasında gizle Yapraklar arasında, kelebeğin olayım Bu da yetmez sevgilin, gözbebeğin olayım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ ÇOK ÖZLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ ÇOK ÖZLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bi kaç mısrası dışında hecenin 7+7 kalıbıyla yazılmış hoş bir özlem şiiri duraksız hece şiiri de yazılabiliyormuş ama ben özellikle 14 lü kalıplarda illa ki durak olsun istiyorum hem hani su gibi akıyor diyoruz ya öyle akıyor ve hem de kendi müziğini beraberinde dinletiyor böyle olunca şiir okuyucuya bir kaç defa okudum durak ihlali illa ki tutukluk yaptı dilimde, akıcılığı devam ettirmek adına bi de böyle okudum şiiri... duygularınıza müdahale olarak algılamayın asla lütfen ya da ukalalık yaptığımı düşünmeyin...
Aşk kimini coşturur kimini de susturur Kimine mey içirir kimine kan kusturur Ben seni özlüyorum, sen de beni çok özle İsmimi anmasan da dudaklarında gizle Yapraklar arasında, kelebeğin olayım Bu da yetmez sevgilin, göz bebeğin olayım.
sadece hoşgörünüzü bildiğimden rahatça yüksek sesle şiiriniz üzerinde düşünüyorum sevgiler selamlar :)
Kesinlikle haklısınız. Hece şiirinin kuralları müktezasınca durak olmalı. Eskiden şiir konusunda daha çok özveriliydim, fakat sonraları bu özveriden uzaklaştım. Fikir ve yorum yazmaktan çekinmeyin. Hepimiz birimizden bilgi ve fazilet öğreniriz. İlginiz için çok teşekkür ederim.
bi kaç mısrası dışında hecenin 7+7 kalıbıyla yazılmış hoş bir özlem şiiri
duraksız hece şiiri de yazılabiliyormuş ama ben özellikle 14 lü kalıplarda illa ki durak olsun istiyorum
hem hani su gibi akıyor diyoruz ya öyle akıyor ve hem de kendi müziğini beraberinde dinletiyor böyle olunca şiir okuyucuya
bir kaç defa okudum durak ihlali illa ki tutukluk yaptı dilimde, akıcılığı devam ettirmek adına bi de böyle okudum şiiri...
duygularınıza müdahale olarak algılamayın asla lütfen ya da ukalalık yaptığımı düşünmeyin...
Aşk kimini coşturur kimini de susturur
Kimine mey içirir kimine kan kusturur
Ben seni özlüyorum, sen de beni çok özle
İsmimi anmasan da dudaklarında gizle
Yapraklar arasında, kelebeğin olayım
Bu da yetmez sevgilin, göz bebeğin olayım.
sadece hoşgörünüzü bildiğimden rahatça yüksek sesle şiiriniz üzerinde düşünüyorum
sevgiler selamlar :)