aynı limanın iki ayrı yolcusuyduk bizi bir araya getirenler tesadüftü sadece ama biz, kader sandık..
kızma !
kadere inanmadığımdan değil bu sözüm sadece iğneden ipliğe değin içinde biz olan her şeye maneviyat yükleyip ince ince oyalar ördük el işçiliğiyle gözlerimizden nurlar kattık e bebeğim ee eee e diyerek el bebekgülbebek büyür sandık bezden bebeği
liman demiştim sevgilim limandan bez bebeğe geçmişim özür dilerim
bizi o kıyıda buluşturan yol benzerliğiydi aslında hayır hayır eş zamanlı yürünen yolların o limanda tükenmesiydi kollarımız kavuşup kendi bedenimizi sararken yan yana durup aynı ufka dalan gözlerimizde farklı gemiler yol alıyordu o ufukta batarken..
üşüyorduk birer sigara çıkardık cebimizden malum,, senin çakmağın yoktu ilk o zaman dönüp baktın anladım kanmak istiyordu gözlerin..
dedim ki; benim gemi gitti gelmez nasılsa bir daha geri
dedin ki; içimi okudun..
o zaman anladım sadece kanmak değildi mesele yakmak da istediğini
sigaramız bitiyordu gün batıyordu limanda yükünü boşaltmış bir sandala ilişti gözümüz yalpalıyordu giderek çoğalan dalgalarla az daha beklesek kırılacaktı yok yere
bakıştık dil sustu dudaklar kuruyordu uzandı ellerimiz tutuştu kaldırdı yorgun bedenleri adım oldu ayaklarımız gemi sandığımız tekneye
yani acele ettik sevgili ecele teslim ettiğimizi hesap etmeden aşkı ne pusula aldık yanımıza ne can simidi ne de kürek
az gittik uz gittik dere tepe düz gitmedik tabii deniz bu dere tepe olmaz rüzgara bırakıp kendimizi Allah ne verdiyse tabi Allah sadece rüzgar değil akıntıyı da veriyor akıl da !
bu şiir uzar gider sevgili ve hiç bir şiir uzadıkça kısaltmıyor hüznün uzayan saçlarını ama şekil vermek..iyidir yine de
ve bıktım biliyor musun daha şimdiden boş sandala şiir yükleyip yokluğuna yüzdürmekten
dur gitme hemen
aynı ateşin içinde yüzme bilmeyen iki aşığız seninle sen su ol yeniden ben suya can veren suni tenefüs
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir bilinmeyenli çok denklem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir bilinmeyenli çok denklem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Trevanian Kar Kaplanı isimli eserinde "bir kez dejavu bir ömrü önemsiz kılar" der. Çok yalanlar, sanrılar vardır ki, gerçeğin pabucunu dama atar. Sanırım gerçeği değil hakikati aramak lazım. Hakikatte aşk ve aşkınlık var, gerçekler ise yavan. Düşündürücü şiiriniz.
gerçek ve hakikat arasında ilk bakışta anlam eşliği dışında bir fark yok gibi dursa da gerçeğin zaman içinde bir başka gerçeklik ile yer değişip hakikat de ise bu değişimin olmadığı fark ediliyor..
keşke kitaplarla aram iyi olsa ve ben de o kitabı okuyabilsem
Bu sabah yorum yazmakta zorlandım erken saatlerde bir aksaklık oldu bir de şu yandaki reklam yorumların bir kısmını kapatıyor.Bu yüzden bir kaç defa yazıp silmek durumunda kaldım.
Şiire gelince ister dostluk olsun isterse kadın-erkek ilişkileri bitirmeden önce çok iyi düşünmek gerekiyor en azından bitiş noktasına kadar verilen emekleri ama bitmeye karar verdiyse yürek beyin de zaten son noktayı koyuyor.
Bittikten sonra geri dönmek ise pek akıl kârı gelmiyor bana,önceki duyguların aynı olacağına pek inanmıyorum.Bitmişse bitmiştir.
masa üstü pc de bu reklamlar yok ama laptopta var.. sinir bozucu sahiden
bazen nabız ölçmek gerekiyor..
nasıl desem.. misal kişiyle hiç kavga deneyiminiz yoksa ileride gerçekçi bir çatışmada sonuçlar ne olur bilinmez.. bu muammadan kurtulmak için gerçekçi bahaneleri abartarak ön deneyim sahibi olunmalı bence..
gerçek bir bitiş sonrasında geri dönülmüşse mutlak yarım kalanlar vardır..
ha işte mesele burada..yarım kalanlar nedir ??
iyi şeylerin yarımlığı mı..yoksa içte ukde olarak kalan intikam hırsı mı
Kutlarım…
……......................................Saygı ve Selamlar...