Kendimi dinliyorum. Dinliyorum, dinlemesini amma! Gözlerimde dolaşıyor yine’ de, geçmişteki hatalarım. Yanlışlarım. Yapmak isteyip de yapamadıklarım. Ve! Arada bir duraklıyor Ben ne yaptım diyorum, kendi kendime sorular soruyorum. Ağlamaklı. Kendimi, dinlerken..
Kendimi dinliyorum. Beni boğan geçmişimin içindeki olaylarda dolaşırken Boğazıma dizilirken. Acı, veriyor, hem de çok, çok acı Pişmanlıklarım. Yapmak isteyip’ de, yapamadıklarım. Kendimi, dinlerken.
Kendimi dinliyorum Tarifi mümkün olmayan ruhsal bir bunalım içinde Boğuyor, beni geçmişim. Sımsıkı sarılmış boynuma, beni öldürürcesine hüzünlü görüntüsüyle. Ve! Dolanıp duruyorum, bir labirentin içinde çaresiz, Kendimi dinlerken.
Bitmezmiş meğer mazinin hayalleri Yığın, yığın üstüne, üstüne gelse’ de sonradan olaylar Eskimezmiş Unutulup gitmezmiş dün yaşamış gibi kalırmış insanın belleğinde Meğer insan bu dünyadan göçüp gitmeden. Bu gün ben! Kendimi dinlemeye çalışsam da uzandığım yerimde Bırakmıyor anılar, hatalar yanlışlar. Nedense! Ben kendimi dinlerken..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendimi dinlerken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendimi dinlerken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım…
………………………….. Saygı ve Selamlar…