Deliye döndüm Yar Gittin Gideli. kör oldu gözlerim yüzün görmeyeli. dalgalı Saçların gelir gözüme. rüzgar estikçe Vurur yüzüme. Kelepçe vurulmuş Senli günüme. Aşkından kafayı Çeker gezerim.
Sevince Sevincim Benden ıradı. Olmadı Gönlümün Bir tek muradı. Bir sevda ki gülüm günüm olmadı. Kalpte derin yaram Her gün kanadı.
İflas ettim bak Aşk pazarında. Bir hiçe döndüm Yar nazarında. Dilimden dökülen her bir ağıtta Sana sitemleri Bir bir dizerim. Vefasızmışsın der Adını çizerim.
Bu koca dünya Koca bir yalan. Insan yaşadıkça Oluyor Talan. Sözlerim bitiyor Aşka adanan. Susuyor dilim Aşka tövbeli.
Bir Yalan Dünya Neyledi beni. katlanan acıyla doldurdu içimi. Sokaklar sakınır Aşktan izimi. Anıları sokaklardan Siler gezerim.
Bir Öksüz Sevdayla Kaldım Dünyada. Rengi beyazdan Döndü Karaya. Tuz bastım kanayan Kalpte yaraya Acıyı içimde Demler gezerim.
Acıyı içimde Gizler gezerim. Hiç derdim yokmuş gibi çalar söylerim.
Bir Kara Sevda Tüketti beni. Kısacık ömürde Hiç güldürmedi. Düşlerim esirdir Umut kelepçeli. Yarına çıkar mı Ozan Duyguseli.
Oysa hiç değişmedi Sevdamın yaşı. Sade sana bakan Gözler Eskidi. Oysa hiç değişmedi Sevdamın rengi Sade senin sevdiğin Gözler Eskidi.
Yoruldum artık ben Nefes almaktan. Bu kara sevdayla Hergün ölmekten. Kuruttum Gönlümde Duyguselimi acıyla doldurdum Aşkın yerini.
Hasretin derinden Vuruyor beni. Anılar her gece soruyor seni. O Gitti Diyorum Dönemez geri. Yeni Bir Hayat kurdu kendine. O Gitti Diyorum Kendi kendime. Hiç sevmemiş gibi Unuttu Beni.
Yolun açık olsun Vefasız Sevgili Bana küsen hayat Güldürsün seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yoruldum Aşkından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yoruldum Aşkından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek, karşıdakine ilgi duymak güzel bir duygu...
Şiir hayatın gerçeğidir…
........................................ Saygı ve selamlar..