hayatı için çarpan bir yürekte kaç nankör yara ve kaç engebeli dik yokuş olduğunu bilen var mıdır ne kadar teklese de nefsini yenemez biçare kaç sevgi acıyla çırpınır da karabasanlarda boğulur
melek olsak da ne yazar ihanetler kanadımızı kırdıktan sonra
yapıp ettiklerimizdir cehennemimizin ateşini yakanlar aklı başa alışta cenneti kaç kişi görebilmiş ki bu alemde makber çukuru gibi daracık geçerken mutluluklar vuslata erişen yolda çok azken kısmete düşen nasipler kayada bir kalp vardır da kaderin herkese gülenini bulmak hak getire feleğin girdabı çekerde durur bizleri ters türs yönlere
önoluşumuzun kısmete kapalı yollarında her yaşam bir an menfiye döner ama çoğu mezat da değerler çekilirken ipe son bir söz bile verilmezken eller ve gönüller şahsi ve boşsa kime nasıl güvenebilirsin ki oysa ki yok edildi insanlık kurtuluşun eşiğinde ağır bir canilik isyana bayrak açmışken sabiler ayak altlarına gömülürler gelecek mazinin girdabında yana yakıla dibe gömüldü yetsin artık bunca zulümler mazlumun son ferdi yıkılmadan
içimizin içi eriyişte de bitişte gidiyor bir bir iyiler ve değerler hep kaybediyor göz önünde olsa ne ki dönüp de bakan kim şu Aylan bebeği hiç en derininde bir gören duyan oldu mu ki gözyaşları bile ateş oluşta kızarırken hangi vicdanlar bir göstermelik harici sızladı ki
ey fani süründürdüğünün girerken vebaline her şeyin bir bedeli elbette olacaktır suçlu kim yoksa her zaman ki gibi bu gariban cumhur mu siz susattınız denizleri ölümümüze bir bardağı bile yokken nasibimizde
bahtımıza kurşun sıktığınızdan olacak kısmette kalan bir avuçluk mezar ancak atide cehennemlikmiş suçları bari hiç değilse kuşları azat edin de o biçarelerin bari az biraz gülsün yüzleri
ben her şeyi çok mu ince eleyip sık dokudum yoksa dibi delik kalburdasınız dikkat edin i l l a ki oysa ki ben hep çıkardan habersiz cürümlerinizi yerdim bilirim ki sizin gayeniz ekmek yemek değildir ki tüm fırınları bir bir kökten ele geçirdiniz ve oluk oluk kanlar akıttığınız halde dünyalığınız tıka basa doldu da hiç doyamadı o melun gözleriniz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-içimizin içi eriyişte de bitiyor... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-içimizin içi eriyişte de bitiyor... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerim insanlık tez zamanda kan ve göz yaşından kurtulur cenneti görenlerin sayısı artar. Ellerinize yüreğinize sağlık Üstadım kutlarım. Selam ve saygılar
Ne yazık ki usta kaleminizden dökülen bu satırların hepsi de bire bir doğru.Aç gözlülük ve hırs insanoğlunun doğasında var diyeceğim ama böyle olmayan insanlar da var.Onları da aynı listeye almak haksızlık olur bu yüzden. Diğer yandan bu hırs yüzünden acımasızlık da had safhalarda.Masum canlar gidiyor her gün ve bizler o haberleri izlerken üzülüyoruz ama asla yakınlarını o şekilde kaybeden insanların yaşadığı duyguları yaşayamayız.Hep derler ya ateş düştüğü yeri yakıyor.
Sanırım gözü doymayan insanlar unutuyor kefenin cebi olmadığını.Ama yaptıkları öyle karartmış ki gözlerini öleceklerini ve Allah'ın adaletiyle karşı karşıya geleceklerini bile getirmiyorlar hiç akıllarına.Akılları ancak o zaman başlarına gelecek ama iş işten geçmiş olacak haliyle.
Ne denebilir ki ...Allah ıslah etsin hepimizi
Bu arada sanırım onbeş gün gibi bir süredir yoktunuz üstadım özlemişiz şiirlerinizi okumayı. Duyarlı yüreğiniz var olsun,kalpten tebriklerimle bu can alıcı konuya değinen şiiriniz için.
çok değerli kadri baba sayfanızı ziyaretim gecikti umarım beni yanlış anlamazsınız abim.geçte olsa tüm şiirilerinizi okuyor ve yorumluyorum elimden geldiği sürece.bazı nedenlerden dolayı bilgisayarımı bile açamıyorum.şiir harikaydı beğeni ile okudum puanım tamdır..selam ve saygılarımla..
Bunlar milleti öylesine isyan ettirdiler ki, milletin inanç anlayışı da kökten değişti. Halkın milli duygularını yok edebilmek için ellerinden geleni yaptılar ama, millet bunca tecrübeden sonra bu oyuna gelmiyor. Siyasiler gidicidir, devlet bizimdir deyip, devletine sahip çıkıyor. Bu asil millet kendisine yamukluk yapanı yamultmasını çok iyi bilir. Dokunuşlarınız da, mesajlarınızda çok yerindeydi. Tebrik ediyorum . Selam ve saygılar.
"Dünyalığınız tıka basa doldu da hiç doyamadı o melun gözleriniz..." İnsanoğunu ancak bir karış toprak doyurur hocam ramazan günü alacağımı almaya gittim.kardeşler birleşti canımı zor kurtardım ve alemlerin Rabb'i olan Allah'a havale ettim. kutluyorum mükemmel şiirinizi hocam selam ve dua ile..
Şeyh Sadi-i Şirazi, insan bir damla kan ve bin endişeden ibarettir der.Savaşlar zulümler, cennet olan dünyayı cehenneme çeviren insanoğlu.Sahi Kuran ne diye gönderildi? Bunu defalarca düşünmemiz gerekir, imtihanın farkında olarak.Anlamlı dizelerinizi yürekten kutluyorum.Selam ve saygılar.
Gerçeklerle dolu dizelerdi aklında beyninde vicdan olmayanlara ulaşsın da utansınlar yazdıran duyarlı yüreğinizi canı gönülden kutluyorum üstadım saygı ve selamlarımla
VE BUNLARI BAZILARI DİN UĞRUNA DİYE YUTTURDULAR ESAS o gidiyor gücümüze...oysa ki insanın götürdüğü 5 metrelik kefen... birileri kefenlerini giyip geldiler ama dünyalık kefenlerde cep çok doldur doldur yetmiyor...hakikisini giydiklerinde bakacağız içinde ne var... bana göre çok anlamlı ve hayatımızdan bir kare idi... tebrikler ve saygılar sunuyorum dost kalem...
Günaydınlar.....Yüreginiz haziran yağmurlarına teslim olsun.Harika bir şiir hayatın gerçek olgularını saptayıp şiirle buluşturmuşunuz. Geçen bayramınızı tebrik ediyorum.İzmir den sevgiler selamlar
oysa ki ben hep çıkardan habersiz cürümlerinizi yerdim bilirim ki sizin gayeniz ekmek yemek değildir ki tüm fırınları bir bir kökten ele geçirdiniz ve oluk oluk kanlar akıttığınız halde dünyalığınız tıka basa doldu da hiç doyamadı o melun gözleriniz...
İnsan oğlunun gözünü bir avuç toprak doyururmuş.
Derin anlamlarla dolu şiirinizi gönülden kutlarım ustam. Selam ve saygılar...
melek olsak da ne yazar ihanetler kanadımızı kırdıktan sonra
Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli günler