Dün dolaştım. Dolaştım’ da, haramiler şehrinin parklarında Hoş kokan gülleri gördüm. Bahçelerinde çeşit, çeşit çiçekler gördüm. Ve! Son model, arabalar gördüm. Sonra! Saraydan güzel evler gördüm, bu şehrin sokaklarında.
Şaştım kaldım, etrafa bakınca. Ellerinde köpeklerle dolaşıyordu, şehrin kadınları. Son modaydı. Giydikleri, kuşandıkları. Lokantalardan çıkmıyordu, akşam olunca insanları Ziynetle oynuyordu kadınları.
Şehirde sanayi yoktu. Fabrika, yoktu. Büyük, büyük alışveriş yerlerinden başka bir şey yoktu. Zenginlik fışkırıyordu, Varlık fışkırıyordu, her taraftan.
Sordum kendi, kendime. Nereden buluyor burada yaşayanlar bu kadar çok parayı. Fakiri nerede buranın diye. Nereden buluyorlar bunlar parayı diye. Yoksa dedim. Taşı toprağı altın denen yer burası yoksa diye. Yok dedi içimden bir ses. Dedi. Bu şehir, sıradan değil, haramilerin yaşadığı yer diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haramiler şehri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haramiler şehri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazık ki günümüzün insanı tükettiği kadar değerli. Varlıklı kesimler cenneti dünyada yaşarken diğer tarafta da insanların büyük bir çoğunlu evine ekmek götürebilmek için gecesini gündüzüne katıp çalışmak zorunda. Duyarlı yüreğinize sağlık. Güzel konulu güzel şiiriniz için kutluyor, en kalbi selamlarımı gönderiyorum....
Yaşadığınız bu anlar güzelliklerle dolsun, şiirli günleriniz kutlu olsun…
Kutlarım…
………………………….. Saygı ve Selamlar…