(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADİR BABAYA KUTLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADİR BABAYA KUTLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babalar gününde Yeliz kızı Kadir Babasını selamlar Patika patika yollardan Kadir Babasına el sallar
Yüreği evlat sevgisiyle dolup taşan Kadir Babaya Selam olsun kızından. Babalar günü kutlu olsun Ellerinden öpüyorum Yar ve yardımcısı olsun Yaratan ..... Her zaman söylerim her babanın bir kızı kesinlikle olmalı diye. Olsun ki babasına böylesine anlamlı dizeler yazsın, yüreğini okşasın ve babasını onurlandırsın. ...... Babanızın babalar gününü kutluyor, bu dizeleri hisseden yürek ve yazan kalem sahibini tüm içtenliğimle kutluyorum. ....... Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Değerli yorumunuz, kutlamanız ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Yeliz Algül benim öz kızım kadar sevdiğim bir manevi kızımdır. Sağolsun bu şiiri bana ithaf etmiştir. Saygılar... Kadir Tozlu
Babamı kaybettikten seneler sonra ilk kez bir başkasına baba, demenin mutluluğu ve hüznünü yaşatan muhterem Kadir Babama teşekkür ve şükran borçluyum. Sevgili kardeşimin yüreğine sağlık. Babalar gününü kutluyorum sevgili Kadir babamın ve ellerinden öpüyorum. Sonsuz sevgi ve selamlarımla canım kardeşim benim.
Allah razı olsun Gülüm kızım. Bu içten mesajlarınız beni çok duygulandırıyor. Allah bana kız evlat vermemişse bir nedeni vardır. O her şeyin en iyisini yapar. Bu sayede sizleri tanıdım. Gözlerinden öpüyorum.
Şebnem örs ben ..