(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY ÇEKİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY ÇEKİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay, önce çekmiş kendine.. Yükselmiş kelime kelime şair, gücünün yettiğince. Müthiş teşbihler ve türbulanslarla da, med-cezirlerlerini nakşetmiş sayfasına...
"Türül türül sevgi kokusu", yeni duyduğumuz bir sesleniş olduğundan mıdır nedir; hüzünlü bir tebessüm bırakmıştır; ve hoş bir seda...
iyi ki okumuşum şiirinizi...çünkü hem okuduğuma değdi hem de takdire şâyandı..çok beğendim...yürekten kutlarım...teşekkürler efendim...saygımla...selamlar...
ben çılgın deniz / köpüren taşan fırlatıp yüreğini / ellerine ulaşan sırlı sırdaş / sırsız saydam / aynadan adam ; içimdesin / yürü yürüyebildiğince
beyaz atlı / al duvaklı gelinsin gecede hüznümün idolü / kıyılarımda gel-git bakmaya usanma yüzüme / bat içime içime
Şiirinizin finaline doğru öyle coçmuşunuz ki , bir şiirim vardı ''Denizler Kabardıkça Dalgalar Kuduruyor '' diye, aynı o ritimde yürek coşmuş ve harika da bir şiir çıkmış ortaya kutluyorum tebrikler saygımla...
Ruh halini güncelleyen dizleler, farklı maceralara sürüklüyor şiir okuyucuyu, birazda gizemin kapılarını aralıyor dizeler...
ağlama ağlama her sabah deniz şaha kalkacak yalayıp yüreğimi sıcaklığında güneyin yıkayacak yüzünü ılık ılık..........Ve asıl anlatım burda kabuk atıyor, Şiirin konusu tüm anlamıyla gün yüzüne çıkıyor.. Baharın gelişi, ve sıcak güney sahilleriyle şenliğe koşan mutluluk göyaşları...
ben çılgın deniz / köpüren taşan fırlatıp yüreğini / ellerine ulaşan sırlı sırdaş / sırsız saydam / aynadan adam ; içimdesin / yürü yürüyebildiğince
beyaz atlı / al duvaklı gelinsin gecede hüznümün idolü / kıyılarımda gel-git bakmaya usanma yüzüme / bat içime içime ************************************************* Finaliyle vurucu ,farklı imgelere sahip, sırdaşlığın dolunay daki çekimden etkilernerek dizelere yansıdığı çok güzel bir şiir okudum sizden. KUTLUYORUM BU YÜREĞİ: SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:
ay çekti beni sığındığım denizden dalgalarla sarıp sarmaladı yüreğimi kabartıp damarlarımı yüz bin kez günde
Şiirin girişinden belli şiir okuyacağınız. Hele ilk dize, yani şiirin eşiği, öyel temiz ve öyle özenle yapılmış bir eşik ki, sizi şiirde nelerin beklediğini söylüyor zaten.
ay çekti beni sığındığım denizden
Şair, bazı şeylerin kaçınılmazlıığını anlatıyor, karşı konulamayacak bir şeylerin ip ucunu veriyor bu ilk dizede.. Sonra da zaten içten duygular, içten bir anlatımla akıp gidiyor...
Bize de okuyup tebrik etmek düşüyor. Tebrikler, kaleminiz hiç durmasın şair.
Herkes genel bir beğeni düzeyi belirler şiire karşı ama bir yer muhakkak daha öndedir.
Ben şiiri genel anlamda gerçekten çok beğendim.Muhteşemdi! Fakat "sırlı sırdaş / sırsız saydam / aynadan adam" bu dizenin tınısı apayrı.... Hatta dizenin tınısı o kadar başarılı ki ilk okuduğumda takıldım o satırda.2-3 defa okudum .Baktım o satırda tad alırken şiiri kaçırmışım.:)dönüp tekrar okudum baştan....
Teşekkürler bu güzel şiir için Şaban bey... Harikaydı!
yüreğine sağlık çok güçlü bir şiirdi...