Babama
Kızlarının ilk kahramanı ve ilk aşkı olarak tanımlanır babalar. Öyle ki kendi kahramanları olmaktan da çıkar dünya kahramanı oluverir onlar hayatımızda. Kızlarına değer veren bir kılına bile zarar gelse dünyayı ayağa kaldıran o koca yürekli kahramanlar yok mu ? Dağ gibidir onlar. Onlarda en ufak bir kırılma olsa bizim yüreğimiz yerinden oynar. Sen her türlü haşarelikleri yaptığında annen seni baban gelsinde bir şikayet edeyim diye tehdit ettiğinde umrunda olmaz değil mi sevgili kız çocuğu? Olmaz tabi çünkü sen de bilirsinki baban kapıyı çalar ve sen açmadan önce bilirsin ki o kapının ardında babanla beraber çikolatalı sakızlı sürprizler vardır. Kapı açılır ve ilk aşkının boynuna atlarsın kocaman öper seni uzun uzun kucaklar sarılır sarılır sarılır hatta havaya atıp minik kızını tekrar tutar. Havaya uçarken bulutlara çıkıp tekrar indiğini düşünürsün ve hiç korkmazsın düşmekten. Korkmaman normal tabi çünkü sende biliyorsun ki kahramanın seni hemen kucaklayıp tutacak. Yaptığın yaramazlıklara kızsada aslında sen gerçekten kızmadığnı sadece biraz daha uslu durman gerektiğin için seni uyardığını bilirsin. O koca yürekli adam bilmez ki kızmayı bağırmayı şiddetli davranmayı. Bir gün büyürsün ve bir erkek çıkar karşına bu sefer yine kızmaya başlar sana bu da kim diye ? Ama o yine kızmamıştır sana. Kıskançlık yapmıştır. Haklıda tabi .Yıllardır büyüttüğü kızını başka bir adamla görmeye nasıl dayansın. Birde damadım demesi gerekiyormuş bu yabancı adama. Gün gelir verir kızını ve kırmızı kuşağı bağlar beyaz gelinlik üzerine. Gözler yaş dolar yanaklardan aşağı doğra süzülmüştür ama emin ol ki o üzüldüğünden ağlamamıştır. Şerefiyle adabıyla beyazlar içinde çıkarmıştır kızını yuvadan. Bu yüzden o yanaklardan akan sevinç mutluluk gururu göz yaşlarıdır. Şimdi yuvadan uçma zamanı minik kız. Bahtın açık olsun... İlk aşkını, kahramanını her zaman hatırla ve ziyaret et...
|
cefakar babaları rahatlatacak pek müstesna dizelerdi.
tebrikler ve sevgiler...