(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ANLAMAM MÜJGAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ANLAMAM MÜJGAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
resimde gördüğüm müjgan sa siz o şiiri unutun, üstüne de buz gibi soğuk bir su için...ayağı bile dolu birinde ütü birinde faraş...şiir mi o da elbet el faraş... tebrikler üstadım...az da olsa moral depoladım.
Resim de hanımefendi ülkemizde ki hanımlarım sembolik hali değerli şairim. ALLAH eksik etmesin onları. Mutluluk verdiysek ne gülümsettiysek ne mutlu bize ustam. Eksik olmayın lütfen. Saygılar - Sevgiler
bırak elinden tası tarağı saçların süpürge köşeler örümcek ağı senin için terk ettim Aslıyı ve Leylayı eeee sonunu getiremedim iyi mi :) galiba bu hece işi hiiç bana göre değil
Hiç sanmıyorum ama bir ümit bekliyoruz işte değerli şaire. Umarım tez yazar :) size de çok teşekkür ediyorum değerli şairem, varlığnız güç veriyor. Eksik olmayın lütfen. Saygılar -Selamlar ..
Müjgân diyecek ki ; aslında Müjgân hiç bir şey demeyecek. Susacak ve gözlerinin içine bakacak. Hah işte o zaman kork ve kaç. Erkekliğin şanı kaçmaktan gelir. Kutlarım kalemi. Saygılarımla.
Çaylak tarafından 5/26/2017 11:38:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sende bizim kılıbık yaptım şimdi değerli şair :) :) ama haklılık payınız yüksek katılıyorum. En iyisi fazla uğraşmamak. Eksik olmayın lütfen şairim, Saygılar - Selamlar..
Bazı insanlar aydınlık, bazı insanlar karanlık,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Bu güzel şiirine bu yeni yazdığım söz hediyemdir,,,Herkesin aydınlık olması dileklerimle,,,selamlar dostum
Hahahahhaha ilahi değerli Şimo , sabah sabah ne güldüm ya :) ALLAH günümüzü hayırlı geçirsin. Eyvallah dostum, eksik olma lütfen, nice gülmelere, düşünmelere, şiirlere. İyi ki varsın ;) azizim.
Şimdi ki bayanlarımız çok acayip ve egoist,,,şiir yazamazlar ama işve cilve yapsınlar bu bize yeter !!!!!!!selamlar dost günaydın,,,tabiii yine güzeldi şiiriniz...
Hasan kardeşim öyle demeyeydin iyiydi, şimdi sayfada ki bütün şairelerden dayak yedirteceksiz bize :) :) eyvallah güzel dost, güzel olan senin yüreğin. Eksik olma lütfen. Saygılar - Selamlar
…….............................. Saygı ve Selamlar…