(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR ETTİLER!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR ETTİLER!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben cok gördüm hecede ustayım deyip hatali hecelere cok guzel yorumunu yapan. Attim.bi mesaj oncelikle dedim usta misin sen ustayik.diyo hecede kafitede ustume yoktur diyor peki dedim ustalar hatali siire yorum yapar mi hem hatali siiri begenir mi? Gordu koseye sıkıştığını senle anlaşamıyoruz kardeş dedi. Edebiyati al gulum.ver gulume cevirdiler daha gecen basima geldi ben size yorum yapiyorum cevap vermiyorsunuz o bitti bbaska bir dert ben sizin siirinizi okuyorum benim siirimi niye okumuyorsunuz bir baska dert uyariyorsun bende diyorum neden puanimdan kesti. Bazisi var anlayisla karsilar ama bazilari var kiustayim der durur Hokkali bir tokat olmuş şiiriniz eyvallah esen kalın. Gercek sairler elestiriyi kabul edenler ve elestiriyi dikkate alip bir dahaki siirine aynisi olmasin diyenlerdir. Tesekkur ederim hiciv icin
İşte bunların altında yatan temek ' Ego ve Bencileyin ' duygular ve onlarla hareket edilmesi değerli şair. Dediklerinizin bir çoğunu bende gözlemledim ve tespit ettim doğruluk ve haklılık payınız tartışılmasız kesin. Ne diyelim ALLAH akıl, fikir, izan versin herkese.
Eyvallah çok teşekkür ediyorum bu içten açıklamaların için, eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar
Her şey açıkca görünüyor zaten değerli hocam, kıymetli şair. Maalesef demekten ötesini yapmak zorundayız. Zahmet edip de yazdığınız dörtlük için çok teşekkür ediyorum, onur duydum, gurur duydum. Eksik olmayın lütfen, sizin gibi cesur ve samimi kalemlere fazlaca ihtiyacımız olacak. Saygılar-Selamlar.
Temelin hikayesi gibi aynen düz mantık. Takip et beni takip edeyim seni şeklinde bir mantık olursa, neden olmasın adam şair. "HÜLYAAAAM" diye bağırır müftü herkes bir ağızdan amin der , sonra tesbih çekeriz olur biter. Sonra benim şiirim şu kadar puan aldı der kendimizi teselli ederiz. İnanın çoğu konuda adam gibi eleştiri almaktan değil de eleştiri yapmaktan imtina ediyorum. Gerçek böyle. Sen nasıl yazıyorsun arkadaş bunun şurası böyle olmalı desem alınıyor vatandaş. O yüzden aynen dediğiniz gibi şair olduk böylelikle. Kutluyorum kıymetli kalemi. Saygılarımla.
Çağımızın en büyük hastalığı maalesef ki ' Ego ' değerli şair. Temel de yatan tüm sorunların kaynağı bu bencillik, popülerlik merakı. Ne diyeyim halıyı döve döve tozunu alacağız artık. Buna mecburuz hepimiz, değerli yorumun ve cesur görüşün için çok teşekkür ederim değerli şairim. Eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar..
yerli yerinde bir eleştiri ölçüsünde bir değerlendirme. katılmamak elde değil. şiir her zamanki aman ve yazımı ile dört dörtlük olmuş kardeşim. kaleminize sağlık
Eyvallah Macit abim, çok teşekkür ediyorum. Eksik olma lütfen, gördüğüm acı gerçekleri nacizane dile getirme uğraşındayım. Varolasın. Saygılar - Selamlar..
Eyvallah Şimo :) eksik etmemişin yine güzelliğini şiirimden, sende eksik olma lütfen. İlkin gerçek dostlar ve kalemler sağ olsun, varolsun senin gibi.
Anlaştık ilham beni gıdıklasın lakin beraber gülelim her daim, mutluluğu paylaşarak çoğaltabiliriz, inanıyorum. Kal sağlıcaklı değerli şimo, eyvallah..
Sizi takibe almakta geç kalmışım diye düşündüm şiirlerinizi okurken.Defterde böyle bir kalemi görmek gerçekten güzel.Şiirlerde seçtiğiniz konular da gerçekten Fransız'ın dediği gibi cesaret isteyen konular.Derler ya doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye...ama siz uzun zaman kalırsınız umarım.
Hiciv konusunda gayet başarılı şiirler yazıyorsunuz,bazılarında çok gülüyorum.Ama gülerken de düşündürüyorsunuz...asıl güzel ve yetenek isteyen de budur zaten.
Bu şiir de çok iyiydi:) O kadar doğru ifadeler var ki Her duygusunu şiirlere yazanlar ya da imge teşbih olsun bol bol derken duyguları katledenler ya da heceyi zorlayanlar.Bir ara hece yazmak için ben de uğraşmıştım:) baktım olmuyor ustalarına bıraktım bu işi.İmla hatalarını saymıyorum bile ...
Hiç de geç kalmış değilsiniz değerli şaire, bende yeni üyelerdenim zaten yani daha çok yolumuz var katedecek. Fransız kardeşime de dediğim gibi ' sen yanmazsan, ben yanmazsam, biz yanmazsak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa ' yanmamız gerek şairem, ülkem için, dilim için, milletim için, şiirim, sanatım, edebiyatım için, geleceğimiz için yanmak, tutuşmak gerek. Bende nacizane bunu yapmaya çalışıyorum.
Ben kimseye şiir yazmasın demiyorum, şiir yazdığını zannetmesin diyorum, dilbilgisi, imla, söz bilgisi bunlar çok önemli sizinde bildiğini gibi. Ama şimdiler de kimsenin umurunda değil tabi ki maalesef!!
Diğer tüm dostlarıma da söylediğim gibi sizde eksik olmayın lütfen, çünkü samimi, cesur görüşlere ve kalemlere de ihtiyacım olacak. Teşekkür ediyorum güzel ve içten yorumunuza. Saygılar - Selamlar
Değerli kaleminizi kutlarım ustam.İsminizi ilk gördüğümde bu ne ya mizah mı kaldı da memlekette bir de şairi, şiiri olsun demiştim.Ne kadar da hata ettiğimi okuduğum ilk şiirinizde anlayıp pişman olmuştum. Yine söylenmesi gerekenleri söylemişsiniz incitmeden. Alan üstüne alır, almayan kendini şair sanır.Selam ve saygılar...
Aynen değerli dostum, alan üstüne alır almayan şair sanır ne güzel söylediniz sizde. Söyleyeceklerimiz daha çok şair, yeni başlıyoruz :) eksik olmayın siz de lütfen, sizin gibi samimi ve cesur görüşlere de ihtiyacım olacak. Eyvallah güzel dost, Saygılar - Selamlar
efendim elinizi hep ateşe uzatıyorsunuz..hemen her şiirinizde...esasında cesaret işi.. ve iyi yerlerden yakaladığınız aşikar.. hep söylerim yalnız kalmak pahasına da olsa yanlışa yanlış dememek bir yana en azından doğru dememek erdemdir diyorum..
' Sen yanmasan, ben yanmasam nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa ' diye çok sevdiğim bir söz var değerli şairim, birimizin yanması gerek ve bunu severek, arzulayarak üstleniyorum. Gerçekleri kırmadan, dökmeden ifade etmek gerekir diye düşünüyorum. Eksik olmayın lütfen, sizin gibi arkamda duran cesur insanlar, kalemler olduğunu bilmek ayrı güç ve motive oluyor. Teşekkür ederim değerli dostum. Saygılar - Selamlar