Baharı dinliyorum baharı, gözlerim kapalı Kulaklarımda kuş sesleri Ve bir’ de, Yollarda dolaşan, kumruların eşlerine birbirlerine seslenişi Dinliyorum baharı gözlerim kapalı.
Soluyorum gözlerim kapalı havadan havayı Oksijen kokuyor havadan. Her nefeste! Tanıdık yerler gelip geçiyor, gözlerimin önünden Ve anımsıyorum! Bir bahar günü başımdan geçmiş olan beni yaralayan sevdayı. Baharı dinlerken, gözlerim kapalı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baharı dinliyorum baharı, gözlerim kapalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baharı dinliyorum baharı, gözlerim kapalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.. Belki bir nazire ya da ithaf şiir olsaydı, en azından öyle derdik. Orhan Veli'yi anmadan bu dizeleri kamulaştırmak, şiir adına hoş değil kanımca. "İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı" üstüne yazılmış şiir, Türkçe şiirin en önemli eserlerindendir. Esinlenmiş olsanız bile bunu belirtmeniz lazım gelirdi. Saygılarımla.
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK ve SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN…
…………………………………………… Saygı ve Selamlar..