(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZORLAMA MÜJGAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZORLAMA MÜJGAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiirin güzel şiiri okurken gülümsedim eyvallah usta yüreğine sağlık sayfanı ve şiirlerini seviyorum Kalemin susmasın ____________________________Selamlar
Delilik akıllı olmaktan daha zor ne yaptın sen şairim, bütün ilgiyi üstüne çekersin :) :) sonra ara ki bulasın kendini :) :) ama yine de sizi yalnız bırakmayayım, sonra ne derim Müjgana :)
Delilik akıllı olmaktan daha zor ne yaptın sen şairim, bütün ilgiyi üstüne çekersin :) :) sonra ara ki bulasın kendini :) :) ama yine de sizi yalnız bırakmayayım, sonra ne derim Müjgana :)
Ah ulan Müjgân! Neler yapmış çocuğa baksanıza. Bacak kadar çocuk ne yapsın şimdi? :)) Bu işin matrak tarafı deyip geçiştirmeden önce şiiri yazan şairin hakkını bir tamam teslim etmezsek ayıp olur. Aslında ayıp olmaz da Müjgân alınır. Hem güldürdün hem de düşündürdün. Kutlarım şair seni, şiirini ve yüreğinin güzelliğini. Saygılarımla.
Ahh siz benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz :) :) diye bir şarkı sözü geldi aklıma şair :) Bütün Müjganlar aynı sevgili dostum, yine de eksik olmasınlar, sizde öyle. Hayat yeterince bizleri düşündürüyor, bir de benim şiirim yüzünden düşünmeyin, bir de size şiir yazmak zorunda kalmayayım ;) Onure ettiniz efendim, saygılar - selamlar ..
Aynen öyle yazmış, aşkta terbiye olmuyor bazen :) Bilmez olur muyum efendim, severimde fazlaca. Takip edeceğim tabi ki bizde sadakat önemlidir :) baş takipçimin yeri herkesten farklı olmalı ;) :) bende sizin için öyleyim bunu biliyorum :D :D Saygıların en büyüğü size gelsin efendim...