(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahuzar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahuzar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bülbül ahuzarda gül hazana yaprağın döktü Mutluluk ayağı sekili yol diken geleceği muamma ======================================= Kısa,öz ve manidar çok güzel bir dörtlüktü . Tebrikler .. Teşekkürler Selam ve saygılarımla ..
Gönül bağında figan tomurcuğa dönüştü Ell ne yapsın yel ne yapsın umar yarda. Bülbül ahuzarda gül hazana yaprağın döktü Mutluluk ayağı sekili yol diken geleceği muamma --------------------------------- güzel bir rubaÎ başarınız daim olsun inş.
cennet bağında gülşen olun gönül bağınız da mesut olun bülbünlün namesi, aşığadır gül olsada olur, olmasa da olur....
mükemmel şiirinizden ilham ile bir ikisatır döküldü bahçemiz var bülbül güle aşık hikayesi yalan kardeşim bülbül sadece aşkından durmadan ötüyor......dolayısıyla da bu şiir çıkkıyor
tülay bilgin tarafından 4/30/2008 10:11:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül bağında figan tomurcuğa dönüştü Ell ne yapsın yel ne yapsın umar yarda. Bülbül ahuzarda gül hazana yaprağın döktü Mutluluk ayağı sekili yol diken geleceği muamma çok güzel yazmışsın yine can abim muamma şiirde kalsın dünyana huzur yağsın saygılar selamlar...
Gönül bağında figan tomurcuğa dönüştü Ell ne yapsın yel ne yapsın umar yarda. Bülbül ahuzarda gül hazana yaprağın döktü Mutlulukayağı sekili yol diken geleceği muamma
moda mı oldu kısa şiirler anlamış değilim... son 3 şiir kıskelimeler yığınında boğulmaz şiirleriniz.a.az ve öz yazılır lakin ilkler nasıl ...sonlarda o civarda.. emeğinize sağlık....
dünlerimiz bugünleri getirdi bugünlerimizin neler getireceği pek muamma olmasada:) büyüklerimizin meşhur bir lafı vardır..."o yağmurlar bu çamurları getirdi" diye...şiir açık ve net şiir dostu...ben payıma düşeni alıp gidiyorum... saygımla...
Mutluluk ayağı sekili yol diken geleceği muamma
=======================================
Kısa,öz ve manidar çok güzel bir dörtlüktü .
Tebrikler ..
Teşekkürler
Selam ve saygılarımla ..