aşk sarhoşu bedenim yıkılırsam caddelere bulaşır rengim…
ömrüm , dilimin ökçesine bağlamış bir küfrün ezberinde ağzımı dayasam kalbinin lisanına bozulsa dilimin yazgısı ertelediğim her ne varsa hepsini giyinmiş bugün toprak üzerine kırmızı yeşil mavi rengarenk ruhumun her köşesi kapı aralığında gülüşürken siyahın cazibesi bilirsin ayrı bir tadı vardır damağımda istemsiz dalarım karanlığa boğuldukça saçlarımın boyası dökülür kucağına…
aldırmıyorum ki gökyüzünden geçmişim kanatları yıldız kokan kuşlar görmüşüm istiridye kabuklarını yutan denizler yakamoz ölüleriyle sevişen flu düşler iliştirmişim mutluluğun yakasına ay tepemden bakarken haliç”in yoksul sularına güneşi severken öldürmüşüm bir tek sende gülmüşüm haksızlığımı da alıp hakka sığınmışım.
gölgesi titrerken hüznün kendime geliyorum kendimden çok sana en çokta sen yakıştın yanıma…
atla deve değildi önüne sürdüğüm şıklar kadınlığımı arka sıralardan kaldıran adam hiçbiri seçeneğini karalayıp çıkamazdın bu sınavdan ya kanata kanata söküp yüreğini çıkacaktın cümle kapımdan
zamanın ateşi yükselirken enfeksiyon kapmış hastalıklı bir ömrün son durağında geziniyor gönlüm devasal boyutlara ulaşmış hüznüm hiçmişim yanında güzelleşmişim...
sonra dönüp dolaşıp dilinin sırtlarında vurulmuşum mutsuzluk saçar olmuşum beni bilmediğim konularda sınava tabii tutamazsın sevgilim tutarsan ya sınıfta kalırım ya kitabına kapak olurum ama illa olurum…
adaletini sevdiğim dünya hep bize mi döndürürsün yörüngenden fırlamış okları hep bize mi düşer yarı çıplak caddelerde rengimizi ıskalamak…
ahhh sevgili bakma sen ruhumun tersten kalktığına bu tabloda tuvalde sensin fırçada darbede vur vurabildiğince….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tehir-i icra... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tehir-i icra... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emek verilerek yazılan şiirlere okuyarak paylaşım ve beğeni sunmak gerekliliğine inanırım... Taktirlerimle kutlarım... ......................................................... Saygı ve Selamlar..
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve dua ile..
ALLAH C.C EMANET OL.