FAZIL SAY GİBİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 2016 - 2017 Ders yılının yarısında, sömestre 2 hafta kala, sınavla 2. seviyeden başlayarak Fındıkzade İSMEK MÜZİK İHTİSAS MERKEZİ’nde Piyano derslerine başladım.
Piyano Hocam Esin Bozkurt’a; Çok çalışacağım, ben sene sonunda konser bile verebilirim, Fazıl Say gibi çalmak istiyorum, dedim. Tabii ki hocam hayretler içinde... 1. Derste metodun 15 sayfasını geçtik. Sonraki derslerde hocam çalışmak için 1 sayfa ders veriyor, ben 2 sayfa çalışıyorum, hocam 1 sayfa ders veriyor, ben 4 sayfa çalışıyorum. Hocam benim hızıma yetişemeyip Nisan ayı başlarında beni yavaşlattı. Tabii ki ben evde yine aynı hızla devam ediyorum. Bir gün hocam ve müzik dersi verdiğim öğrencilerim için bu şiiri yazdım. Ve şimdiye kadar sayısız şiirimin yayınlandığı POSTA GAZETESİNE gönderdim. Maksadım gazetede çıkan (çıkmayan) bu şiirimi Hocam Esin Bozkurt’a vererek bir sürpriz yapmaktı. Birer ay aralıkla 2 kere gazeteye göndermeme rağmen şiirimdeki "Çalanlara karışacağım" dizesinden dolayı gazetede yayınlamadılar. Benim çalanlara karışacağımı sandılar. Bunu istemediler. Halbuki ben çalanlara değil, çalanlara karışacağım. Tabii ki ben de hocama sürpriz yapamadım. Şansımı bir kez daha deneyeceğim, yine yayınlamazlarsa şiirin bir kopyasını Esin Hocama vereceğim. Zaten o da zaman içerisinde benim Fazıl Say gibi çalabileceğime emin oldu.
FAZIL SAY GİBİ
Piyano Öğretmeni Esin Bozkurt’a adanmıştır Hafta sonu biraz boştum Hemen piyanoma koştum Hem çaldım, hem çalıştım Ben çalışkan bir öğrenciyim. Unutmadım metodumu aldım Zil çalmadan önce geldim Ben piyanomu pek çok sevdim Ben çalışkan bir öğrenciyim. Söz verdim, çalışacağım Çalanlara karışacağım Fazıl Say gibi çalacağım Ben çalışkan bir öğrenciyim. Müzik ruhları coştursun Dinleyenler mutlu olsun Öğretmenim gurur duysun Ben çalışkan bir öğrenciyim. Mustafa UZELLİ / 26-01-2017 / İST. |