(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Gelişte geçti ömür... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Gelişte geçti ömür... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür dediğin ne ki. Ezanla sala arası. Bir varsın bir yoksun. Günden güne sona doğru koşuyorsun. Allah imandan ayırmasın bizleri. Tebrikler. Sağlıcakla.
Azap üstadım ne kadar haklı dizelere eşlik etmiş usta kaleminiz
Beşeriz şaşarız sonuçta insanız.Nefs dediğimiz şey ise işte asıl mücadelesi onunla insan oğlunun.Şeytanın en büyük tuzağı zaten dünya nimetlerini insanlara çok güzel gösterip gözlerini boyayarak imandan dinden uzaklaştırmak değil mi? Bu yüzden çoğumuz hiç ölmeyecek gibi yaşıyor.Ancak o son nefese geldiğinde akıl başa geliyor ama o zaman da artık çok geç oluyor.
İmandan uzak yaşamak ise her türlü kötülüğün kapısını açıyor.Bu yüzden aslında bol bol tevbe etmeli çok geç olmadan.Günahlardan ne kadar uzak yaşarsak ve nefsimize hakim olarak o zaman işte dünyaya gelme nedenimizi gerçekleştirebiliriz belki.Allah'ın rızasını almak.
Dediğiniz gibi kurtlar kuşlar,dağlar taşlar bile eğilip secde ederken bizler çoğumuz yapmıyoruz bunu.Oysa ömür dediğimiz şey o kadar kısa ki ...iki nefes arası
Benim yorum gittikçe uzuyor.Bu kısa ama özünde dünyaları anlatan şiire daha da uzun yorum yazacaktım ama toparlasam iyi olur.
Allah hepimize nefsimize hakim olabilmeyi ve ona layık kullar olarak son nefesimizi vermeyi nasip etsin inşallah.
Çok güzeldi şiir, anlam deryasıydı.Daim olsun yürek sesiniz. Bu sayfada şiir okumak bana her zaman iyi geliyor.
hocam, eşsizdi hele ki raks eden ulvi duygulara eşlik eden dizeler yok mu ki yürekle diz dize her biri. kutluyorum can-ı gönülden. selam ve saygılarımla muhterem üstadım.
Harika bir taşlama İnşallah gideceği yeri bulur Ne yazık ki gitsede adrese kör olan vicdanlar Bir kere olsun dile gelse Var olun hocam muhteşemdi hoşça kalın
Ömür dediğin bir kelebek ömrü uyan ey insan oğlu kabirden kalkarken başın değdiği vakit taşa işte o zaman akıl yeniden gelecek başa sen zannedersin yaşamışsın 70 80 yıl haşa yaşadığın ömür bir kelebek ömrü kadardır devşir aklını başa üç günlük dünyadır kırma yaradanın yarattığı varlığı odur canlı cansızın tek mutlak sahibi dönüşün olcaktır illaki ona
üstadım her azman olduğu gibi yine harikasınız saygımla...
Bir varsın bir yoksun.
Günden güne sona doğru koşuyorsun.
Allah imandan ayırmasın bizleri.
Tebrikler.
Sağlıcakla.