hayata dedim kader nedir diye kendisi dedi ki kader içinde dışında arama cenneti...
[
kalin ] hayata ölmek istiyorum dedim kendisi dedi ki yaşamak ölmektir zaten... +++++
hayata mutluluk nedir dedim dedi ki ellerinizi açın avuçlarınız sevinç deryası çizgi çizgi... +++++ hayata aşk nedir dedim kendisi güldü aşk ne değil ki dedi bana... +++++ ve hayata hayat nedir dedim hayat pes doğrusu dedi dedi ki hayat hayata sorulur mu be insan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
===HAYATA DEDİM=== şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
===HAYATA DEDİM=== şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat kurallarına uyularak oynanması gereken bir oyundur.Kuralları reddedersen oyunun dısında kalır ve mutlaka kaybedersin... ......
Dünyada ne var kendine dert eyleyecek, bir gün gelecek can bedenden gidecek. Zümrüt çayır üstünde sefa sür bir iki gün, zira senin üstünde de yeşil otlar bitecek ......
ve hayata hayat nedir dedim hayat pes doğrusu dedi dedi ki hayat hayata sorulur mu be insan... diğerlerinin yanında sönük kalmış biraz sizce?... kaleminz daim olsun sevgili şair...
hayata ölmek istiyorum dedim kendisi dedi ki yaşamak ölmektir zaten... .......... Ölmek seni sevmekse eğer Vazgeçtim yaşamaktan Bana seni sevmek yeter... demiştim bir zamanlar.
yüzündeki derin çizgiler, hayatın çetrefilli yolları sanki.
tebrik ve selamlarımla.