Belki zamansızdı Belkide yersiz Habersiz çıka geldi Güzel karşılanmayı beklerken Kalbimin isyanıyla karşılaştı O gün bu gündür uğramaz oldu Ben ona muhtaç O bana küskün..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki zamansızdı Belki de yersiz Habersiz çıkageldi Güzel karşılanmayı beklerken Kalbimin isyanıyla karşılaştı O gün bu gündür uğramaz oldu Ben ona muhtaç O bana küskün................../ şeklinde yazılmalı...
son iki dize çok iyi bir final ama sanırım öncelikli olarak final dizeleri canlanmış zihninizde ve şiiri sondan başa yazmışsınız... bu benim yorumum elbette, ben de bazen güzel ''final'' dizeleri yakalayıp bir yere oturtmaya çalışınca bu şekilde şiirde ''nağme'' eksikliği oluyor... güzel yüreğinizden çok daha güzel şiirler okuyacağıma eminim...
Belki zamansızdı Belkide yersiz Habersiz çıka geldi Güzel karşılanmayı beklerken Kalbimin isyanıyla karşılaştı O gün bu gündür uğramaz oldu Ben ona muhtaç O bana küskün..
BEN ONA MUHTAÇ,O BANA KÜSKÜN... GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
tebrikler...