Ekmekler inceldi Simitler inceldi Köfteler inceden ince Küçüldü iyice Böyle işte yoksulluk
İnceldi düşünce duygu Fakat bir türlü kopmadı Sürüncemede Dananın kuyruğu...
Beslendi büyüdü dana Koskoca bir öküz Damızlık boğa oldu; Tutanı kuyruğundan Dönüp gerisingeri Çok fena süsüyor Boynuzluyor önüne geleni!
Şaban Aktaş 17.04.2017 - 18.55
EY GÜZEL ALLAHIM
Geç vakit yatmışım Yorgun argın Uykumu alamadan kalktım yine Yıllardır midemde Hep aynı dert, aynı sıkıntı Hiç vaktinde Yapamaz oldum kahvaltıyı...
Bu sabah yine aynı Bu kez hanım da Derinde bir of çekti "Oooof oooff Moralim kalmadı hiç!"
Malum Dün akşam ki Referandum Ve Y.S.K. İpe sapa gelmez Boş lâflar kupkuru...
Aşımız var; yiyemez olduk İşimiz vardı, bitirdiler Darmadağın Yuvalar çoluk çocuk Tepeden tırnağa Ülkeyi ve ulusu Bom ... b.k. Rezil hale getirdiler!..
Saat 10.55 Daha kahvaltı yapmadık İşimiz gücümüz; Soygun hırsızlık vurgun Ey güzel Allahım Başımıza bu belayı Bu hırsızları Yoksa sen mi buldun?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEÇHUL ASKER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEÇHUL ASKER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.