Seviyorum seni be adam! İçimi acıtırcasına, Cehennemde yanarcasına, Kendimi unuturcasına…
Sana uzanamayan ellerime, Dokunamayan tenime, Dargınım gözlerine değmeyen Kara gözlerime.
Yâr! Rüzgâr olup kurutmadın ıslak tenimi. Ne yapsam da fark etsen seven kalbimi?
Buz dağı olmuşsun yaz ortasında, Yağdırırsın karı temmuz sıcağında…
Ve bilsen Gecelerimin uykusuz hallerini… Yatağımın soğuk çarşafı, Kefen gibi sarar dokunduğu her yeri. Hasret sancılarıyla kıvrandıkça bedenim; Özlemin yakar içten içe, Küle döner ak tenim…
Yanmak sana Kader mi? Hasret kalmak Alınyazım. Düşsem cehennemin tam ortasına, Günahlar örülse bir bir boynuma, Dikenli giysiler batsa da tenime; Razıyım her derde, Sen varsan benimle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Var mısın Sevgili? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Var mısın Sevgili? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve bilsen Gecelerimin uykusuz hallerini… Yatağımın soğuk çarşafı, Kefen gibi sarar dokunduğu her yeri. Hasret sancılarıyla kıvrandıkça bedenim; Özlemin yakar içten içe, Küle döner ak tenim…KALEMİNİZE SAĞLIK GENÇ KALEM, ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR..SAYGILARIMLA..
Yanmak sana Kader mi? Hasret kalmak Alınyazım. Düşsem cehennemin tam ortasına, Günahlar örülse bir bir boynuma, Dikenli giysiler batsa da tenime; Razıyım her derde, Sen varsan benimle…
Sevmek ne güzel ilham oluyor şiirlere anlamliydi saygılarımla...
SADE YALIN BİR İÇİMLİK SU GİBİ DİZELERDİ
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile...
ALLAH C.C EMANET OL.