Cevabın peşine düştüm bu gece, İndim kuyusuna kara düşlerin. Herkesin kabusu derinliklerde, Kaybolan huzura kavuşmak istedim. Arkamdan gelen olmasın diye, İndiğim ipi kesip yok ettim.
Dönüş mü? Önemli değil. Çıkamazsam dahi Hiç sorun değil…
Nihayetinde aradığım yerde, Şimdilik güvendeyim. Bulunmazlarda, Yapayalnızım işte… Bir ben, bir kendim.
Anılar karışmış hayallerime. Neydi sahi gerçeği yalandan ayıran? Bir sevda düşürdü devasız derde. Dağları delen yar, ah! Meçhullerde…
Kimliğimi bularak rahatlasam artık. Kaybettiklerimi versin zaman geri. Gittim dört bir yana, Gezdim diyar diyar. Nafile… Hepten kayboldu izi O sevdiğim yârin.
Şimdilik buradayım; Kör karanlıkta. Bilerek seçtiğim Derin sığınakta…
Kuyunun dibinde Birikmiş su var. Gör ki; tıpkı bana benziyor. İçi ayna gibi berrak mı berrak, Etrafı kapkara. Tüy ürpertiyor…
Kalpten akan kanlar, Her çarpışında Damla damla, Karışır kuyunun suyuna.
Akar durmaz damarda, Yerlere bulaşır. Kırmızı kanıma Toprak karışır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kanıma Toprak Karışır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kanıma Toprak Karışır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.