Bu şehre; Kalbimle dokunmuştum, ayrılırken Sanki Ölümün sessiz çığlığı çökmüştü Gecenin alaca karanlığına Kalbim bu şehri severken Acı çekiyordu, Artık, bu şehir ağlayan gözyaşıma dokunuyor, şimdi Kader, çıkmazından kurtulurken Başımda esen hüzündü, Mazide kalanları geride bırakıyorum Maviliklere kucak açarken yüreğim, Nefesimi kesen kırgınlıklarım Tarifi mümkün olmayan haller içersinde, Geri dönüşü olmayan yola girerken Acımasız hayatın vazgeçiş öyküsü Aşkım, sevgim ve içimde ki, her şeyden vazgeçişlerim Kalbimin tek sahibine, veda edişti Amber çiçeklerinin kokusuyla birlikte Kalbime son dokunuştu gözyaşımla, vedam Yenik yüreğim huzur bulamamıştı Umut kalmamıştı, buralarda Ben, benden bulmuştum kaçışı Gözbebeklerimde saklayarak Kederler içinde gidiyorum Yaralı kalbimle, ayrılırken Aklımdan, neler neler geçiyor Bir bilsen, şehrim Gönlümün kapılarını kilitleyip, gidiyorum sonsuzluğa Umutsuzluğu yudum yudum içiyorum Çaresizdi vedam Dertlerimin çaresi yokmuş, meğer Ayrılışlar, vedalar yaşanırmış Kavuşmalar olmazmış Masallardaki gibi Aşka, sevgiye dair......
Çerkez kızı
Değerli Ablamın yorumuyla şiir muhteşem oldu.can buldu .sağolun.değerli yorumlarınız ve beğenileriniz için teşekkür ediyorum.ablama da, siz değerli hocalarıma da.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Aşkın Sonu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Aşkın Sonu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefesimi kesen kırgınlıklarım Tarifi mümkün olmayan haller içersinde, Geri dönüşü olmayan yola girerken Acımasız hayatın vazgeçiş öyküsü, çok güzel ve kalbe dokunan bir şiir , kutlarım sizi,kaleminiz hep yazsın,saygılarımla
Inanmam ki ben bu söylenenlere aşkın sonu var mi hiç varsa bana da söyleyin bende aşkım dan kurtulayım bana üzüntü den keder den acı dan ayrılıktan başka bir şey vermedi ki veremezdi de aşk sadece ve sadece umuttur hayaldir aşkı bitiremezsin aşkı ölümle tehdit edemez ve öldüremezsin aşkın sonu olmaz ancak ve ancak sonsuzluğu olur
HOCAM DEĞERLİ YORUMUNUZ VE BEĞENİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOLUN.UMUTLARIN HİÇ BİTMEDİĞİ BİR DÜNYA OLSUN AŞK,SEVGİ UMUT VE BARIŞ DOLU OLSUN.YAŞAM GÜZEL VE DEĞERİNİ BİLMEMİZ LAZIM.
HOCAM DEĞERLİ YORUMUNUZ VE BEĞENİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOLUN SİZ DEĞERLİ HOCALARIMIN BEĞENİSİ BANA DESTEK VE MORAL SAĞOLUN. DEĞERLİ ABLAMIN YORUMUYLA HARİKA OLMUŞ SAĞOLSUN.
şiir ve yorum harikaydı,yürek sesinizi alkışlıyorum efendim..değerli yorumu ile yürek sesinize can veren canım ablam hayrunisa.şenel,(siyah gecem ) hanımefendiye buradan sevgilerimi yolluyorum ve ellerinden öpüyorum..selam ve saygılarımla..
HOCAM DEĞERLİ YORUMUNUZ VE BEĞENİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOLUN SİZ DEĞERLİ HOCALARIMIN BEĞENİSİ BANA DESTEK VE MORAL SAĞOLUN. DEĞERLİ ABLAMIN YORUMUYLA HARİKA OLMUŞ SAĞOLSUN.
ABLAM DEĞERLİ YORUMUNUZ ŞİİRLERE CAN KATIYOR ŞİİRE DEĞER KATIYOR SAĞOLUN.AH O VEDALAR VE ACI ÇEKEN YĞREKLER HER İKİ TARAF İÇİN DE ZORDUR.AŞK ACISI ÖYLE BİRŞEY İŞTE HEM ACI CEKTİRİYOR HEM DE MUTLU EDEBİLİYOR .BAZEN MASALLARDA KALSADA KAVUŞAMAMALAR ACI SONLAR YİNEDE HER YÜREK O AŞKI TATMALI ACI ÇEKSE DE YÜREK.TEŞEKKÜR EDERİM
Tarifi mümkün olmayan haller içersinde,
Geri dönüşü olmayan yola girerken
Acımasız hayatın vazgeçiş öyküsü,
çok güzel ve kalbe dokunan bir şiir , kutlarım sizi,kaleminiz hep yazsın,saygılarımla