Duyuyor musunuz, Ne kadar içli çalıyor şu ezgi? Ah-lara sığındı umut Hatıralara mı sindi aşk? Geceler yalnız, Geceler ağıda gebe, Işığın gözü kör, Fenerin ışığı bile yalnız. Aç şu yürekleri de, Sil yüzlerdeki yaşları, Dile gelsin yürek sesleri, Umut yelkeni yola çıksın. Kumrunun hakkı mı Kartalın hakkı mı aşk? Dilden mi duyulur sevda sesi, Çığlıklarda mı gizli dert sesi? Mutluluk kime hak? Savrulup gitsin hüzün, Dağların doruğuna çıksın; Çeksin elini yüreklerden! Akıp gidiyor zaman Kayıp da ellerinden, Dur, demek imkansız Mutluluk mu, limansız!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman Akıp Giderken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman Akıp Giderken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıp giden sadece zaman mı ki can hocam.Bu akışkanlık içinde ömrümüzün heba olduğu anlar,söylenen keşkeler.... Bizden neler gitmiyor ki. Dilerim mutluluık avuçlarınızdan kayıp gitmesin ve öyle bir hlimana demirleyesiniz ki sonsuza dek huzur bulasınız.Yüreğinizi selamlarken,kaleminize tebriklerimi sunuyorum.
Savrulsun hüzün
Gül açsın yüzün
Bahara dönsün Güz'ün