Fotoğraf: "Savaşın ortasında fotoğraf çekileceğini görünce...." (Irak) Inci Akalın öğretmenimin sayfasındandır.
Dur çocuk, kapatma gözlerini Bir daha bakayım Göremediğim ne var; Ah, işgalci Amerikan mangaları Parçalamışlar ruhunu gözlerinde Kirpiklerin acılı ve derin Bir ağıt yakıyor Bozulmuş kuş yuvalarına benzer Darmadağın saçların şimdi senin Bir " Çöl Fırtınası"yla ikbaharda Yavrular perişan; Tilki gibi çakal gibi Yağmacı lejyoner Piyoner eşkiyalar sarmış sokakları...
Heyhat Kimin umurunda şimdi O çocukluk düşlerin Damla damla çaresiz Taşarken bendinden kara gözlerin İhanetin, gafletin, diktatörlüğün Acımasız bedelidir çektiğin ızdırap Boğazında düğüm düğüm Evler harap, sen harap Gözlerinden süzülen Acıyla karışık isyankâr bir hüzündür...
Doğacak yavrum, Ağlama, güneş yine doğacak Yine gelecek bahar Dallar çiçeğe duracak, Çöl kıvamında aşkla Tadı damağında Hurmaları Bağdat’ın Konacak güneşin sofrasına, Gözlerinden kükreyen acılar Lanetler yağdırarak O çocuksu masumiyetinden Bozbulanık seller Akacak üstüne zalimin; Elbet ışık karanlığı boğacak!
Hazır ol ozan yüreğim Soyun şanlı kavgaya Tüm gücünle indir söz kılıcını Sömürgenin boğazına boğazına sevdayla!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACILI GÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACILI GÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.