Beyin ölümü gerçekleşmiş Elinde kalem tutulu Ölümün üstüne daha Cilâlı sözler çekecekmiş Sızmış kalmış öylece Beden ruhsuz; uyku tulumu!
Şaban Aktaş 05.04.2017 - 09.00
VAHAMET
Ordu diye bir kurum var; Çok acayip durumlar Duman tütmez bacadan İçerde yas, kurum var?!
Bu kurum isli kurum Senelerdir sisli kurum Kasılana kurum kurum; Benim de bir sorum var?!
Asker meclis bombalar mı Komutanı zımbalar mı Ne bu; Avro mu Dolar mı Ayağımdan zorum var(!)
Ayaklar geçtiyse başa Daha neler gelir başa İnmedikçe hain aşşa Çok daha vahim durum var!
Şaban Aktaş 05.04.2017
SANDIK SANDIK YALAN!
Vaaz verirken ekranda Cennetten, cehenemden söz eden Cübbeli cübbesiz, takkeli takkesiz Hatip beyefendiler, sahi siz Nereden biliyorsunuz o denli emin; Hiç gittiniz mi oralara Neresinde bunlar evrenin Ne zaman gördünüz?!
Nesnel, reel rasyonel bir yanıt Elle tutulur, gözle görülür bir kanıt Var ise gösterin; Fakat kitaplarda yazılanların Doğruluğuna, yanlışlığına Binler yüzbinler, milyonlarla Taş, toprak, çakıl ve akıl Belgeler; kil tabletler tanık!
Hem siz ; Sayın başkan, ya da adayı Çok yalan konuşuyorsunuz; sınırsız Tanrı yalanı sevmez bence Neden birvekil milletin hakkını yer Haksızlık sizce Hukuksuzluktan değil mi dir?! .. Yaşadığımız bunca rezillikler hepinizin altında mercedes Birer makam aracı; Diyorsunuz ki bizler birer faniyiz Hepimiz dünyada bir kiracı "Mal sahibi, mülk sahibi hani bunun ilk sahibi?!"
Madem öyle peki Neden mülkler size servet oluyor hep Yoksulların şehitlerin hakkı nerededir Sizin çocuklarınız neden askere gitmez Neden ölenler hep garip Mehmetçikler Fakire yoksula cop dipçik sert Askere gitmeyenin adı Mert(!) Demek öyle ha; Bozuk düzene ’Hayır!’ diyen terörist, namert!
Ben bıktım usandım bunca yalandan Hayır gelmez artık Gösteriş budalalığından Çal çal oyna, Çal çal oyla Kutu kutu, Sandık sandık, yağma ile talandan!
Şaban AKTAŞ 05.04.2017
Şiirli yorumdur// Perihan Yakar şiiirne
KANA YASA!
Kan, ay, asa Kan dökenin Boynuna ay Asayı dolasa Doğsa dolunay Karanlığa Ne İsa Musa Ne de başkası Yalnızca Ay ve güneş Yalnızca ikisi Işık taht kursa! Ş.A.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZÜMÜN İÇİNE BAKMA UMUTLA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZÜMÜN İÇİNE BAKMA UMUTLA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım Şaban Bey.Selamlarımla..