Salda’da bir yaz günüydü en derin ve en mavi gölümüzün güneşli mavisine düştü yüzün sevda rüzgârıyla efil efil ibrişim saçlarında savruldu gönlüm...
Usul usul öpüşürken sularla kumsal seni düşündüm; anılar öykü değil sanki masal sular nazlı bir gelin öyle güzel, öyle elim, öyle selin seni çok, çok özledim, gel gelelim, baştan beri bu aşk imkânsızdı güzelim sen beni değil, ben seni engelledim!
Ay bakışlım, su akışlım, güneş yakışlım oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin; sevecekmiş zamanla daha çok sevecekmiş seni çıldıracakmış senin için; nereden bilesin?
Bir yaz günüydü en derin ve en temiz gölümüzün güneşli mavisine düştü yüzün düştün gülüm . . . düştü gülüm . . . düştü yüzün!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SALDA'DA BİR YAZ GÜNÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SALDA'DA BİR YAZ GÜNÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay bakışlım, su akışlım, güneş yakışlım oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin ; sevecekmiş zamanla daha çok sevecekmiş seni çıldıracakmış senin için; nereden bilesin ?
... Bir yaz günüydü en derin ve en temiz gölümüzün güneşli mavisine düştü yüzün düştün gülüm . . . düştü gülüm düştü yüzün ! ************************* Harika dizelerdi.Salda gölünü uzaktan gördüm. Işıl ışıldı.o pırıltı yansımış dizelerin tınısına .Seçkiyi çoktan hak etmiş.KUTLUYORUM: SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:
Ay bakışlım, su akışlım, güneş yakışlım oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin ; sevecekmiş zamanla daha çok sevecekmiş seni çıldıracakmış senin için; nereden bilesin ?
kopyalama yapmam pek ama bu bölüm çok güzeldi hocam(bütünü güzeldi tabiiki).salda ya bir ziyaret şart şimdi.
Ay bakışlım, su akışlım, güneş yakışlım oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin ; sevecekmiş zamanla daha çok sevecekmiş seni çıldıracakmış senin için; nereden bilesin ?
... Bir yaz günüydü en derin ve en temiz gölümüzün güneşli mavisine düştü yüzün düştün gülüm . yüreğinize sağlık,güzel bir şiir okudum,saygılarımla
Usul usul öpüşürken sularla kumsal seni düşündüm ; anılar öykü değil sanki masal sular nazlı bir gelin öyle güzel, öyle elim, öyle selin seni çok, çok özledim, gel gelelim, baştan beri bu aşk imkansızdı güzelim sen beni değil, ben seni engelledim !
... Ay bakışlım, su akışlım, güneş yakışlım oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin ; sevecekmiş zamanla daha çok sevecekmiş seni çıldıracakmış senin için; nereden bilesin ?
yine mükemmeldi üstadım yüreğine sağlık saygılar selmalr...
Hayallerinize yoldaş olabilmek için, salda gölüne kadar gittim. Gölün En derin En temiz En güneşli mavisine düşen bir yüz Ve bir de düşünen bir adam gördüm..düşünen ve bu çok güzel şiiri yazan adam!
Çok iyiydi, çok!
(Düşüncelerimi şiirinize ekledikten sonra kendi sayfama döndüm; gördüm ki aynı an ve dakikada ziyaretimdeymişsiniz; telepati mi dersiniz:))
Eyüp Yıldızhan tarafından 4/27/2008 5:13:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yok Eyüp kardeş, ben sizi bana göz attığınız anda sayfadaki ekrandan(VIP) görebiliyorum.Okuyup yorum yazmayanları da tabi...TEKNOLOJİ TAMAMEN/MEDYUM FALAN DEĞİLİM/ALLAH KORUSUN!)
Bir yaz günüydü en derin ve en temiz gölümüzün güneşli mavisine düştü yüzün düştün gülüm . . . düştü gülüm düştü yüzün .......................Her zamanki gibi yine güzel bir çalışma.. Kaleminize yüreğinize sağlık..
Ay bakışlım, su akışlım, güneş yakışlım oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin ; sevecekmiş zamanla daha çok sevecekmiş seni çıldıracakmış senin için; nereden bilesin ?
... Bir yaz günüydü en derin ve en temiz gölümüzün güneşli mavisine düştü yüzün düştün gülüm ... düştü gülüm düştü yüzün !
oysa hasretin dayanılmazmış söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin ; sevecekmiş -----------------pişmanlıkla yuğrulmuş güzel bir çalışma başarınız daim olsun inş.
Pişmanlığın ardında Tanrı kadar büyük imkansızlık varsa ne diyeceksiniz;merak ettim!Bunun pişmanlıkla alakası yok;koşullar isyan eden kocaman bir aşk bu!Geç gelmek isterdim dünyaya!
Şaban Aktaş,Bizim fazla sularla işimiz olmaz,halen öyle temizdi dediğimiz sularımız varmı?Bu gül sularıyla yıkanmış dilin sabah sabah beni çeldi.Ne kadar canlı ve diri sözcüklerdi olanlar.Bayrak yapmak isterdim eynime ama,sahibi çok uzakta değil belli.Şiir bir tablo kadar güzel ve eksiksiz.Dil muhteşem,duygu delirten cinsten.Çok sevdim.Selam,saygı.
Selam Hayrettin bey; Salda Gölü, Burdur ilimizin YEŞİLOVA ilçesine bağlı SALDA köyü sınırlarında yer alan muhteşem güzel bir KRATER gölüdür.Deniz seviyesinden yaklaşık 1200 m. yüksekliktedir.Kırk beş kilometrekarelik yüzüölçümü vardır.Derinliği 185 m. belitilen göl ülkemizin en derin ve en temi suyu olan gölü olarak tanıtılmaktadır.Muhtemelen dağ doruklarında yer alan kar sularının oluşturduğu minik göller göl kapsamı dışındadır(gölcük).
Gölün çevresinde kireçleşen Magnezyum sülfat mineralleri mavinin çeşitli tonlarının hakim olduğu göle adeta kar beyaz bir gelinlik giysisi giydirmiştir...Derinlerinde DÜDEN (Su yutan delik ) bulunan gölde yüzmek için kıyıdan açolmamak gerekir...Çünkü insanı gölün taanına çeken anaforlar (GİRDAP ) lar mevcuttur.
Bu gölün bütün özelliklerini ruhumun derinliklerinde hissederek yazdığım şiirim benim unutulmazlarım arasında yüreğimden bir yansımadır.Antalya'dan Pamukkal 'ye olan gezilerde bu gölün kıyısında yemek ve çay molası veririz sık sık. turist kafileleriyle...Her seferinde aynı şiiri yaşar,aşkın yüceliğini, güzelilğini bu turkuvaz mavi sularda sulara tapınırcasına terennüm ederim...Belki yüreğim o gölün derinliklerindeki mağmanın içindedir,krater ağzını oluşturan...Saygımla...
güzel bir şiir aha şiir dostu. ne güzel düşüyorsun dizelerin içine, şaka bir yana bunun gibi bazı şiirlerinde kendimi bulduğumda oluyor ara sıra. sevgilerimle kal şair dilin yüreğin dert görmesin.
Sayın Umutça;niçin kızıp yorumlarımı yasakladığınızı anlamış değilim.Yorumlarımı yasaklamak yerine orada yanıt hakkınızı kullanabilir,düşüncelerinizi açabilirdiniz.kaldı ki ben şiirlerinize yaptığım yorumda kendimce başkaca düşlere dalmışsam bu gerçek şiirlerin saydam yapısından kaynaklanıyor olma ihtimali yok mudur?Siz bende art bir niyet gözlemlediyseniz bunu neye istinaden söylüyorsunuz belirtiniz lütfen!Size busayfada yaptığım tavsiye yalnızca bir coğrafya bilgisi;buna alınmış olacağınızı düşnmüyorum?Salda gölünü gördünüz mü tanır mısınız*niçin bunları şimdi yazdım buraya;cevp hakkımı engellemişsisniz.bana mesaj çekiyorsunuz,ama karşılığında ne diyeceğimi duymak istemiyorsunuz* Bu duygunun adı nedir sizce ?ÜZÜLDÜM ÇOK KAYBEDİLEN DOSTLUK ADINA,'' BİR İNSANI KAYBETMEK ÇOK KOLAY,AMA KAZANMAK ÇOK ZOR BİR İŞTİR.''SAYGIMLA ;İLHAMIN BOL OLSUN,BEN ŞİİRLERİNİ OKUMAYA DEVAM EDERİM !
oysa hasretin dayanılmazmış
söyle şimdi kalbim
kimden özür dilesin ;
sevecekmiş
zamanla daha çok sevecekmiş seni
çıldıracakmış senin için; nereden bilesin ?
...
Bir yaz günüydü
en derin ve en temiz gölümüzün
güneşli mavisine düştü yüzün
düştün gülüm
.
.
.
düştü gülüm
düştü yüzün !
*************************
Harika dizelerdi.Salda gölünü uzaktan gördüm. Işıl ışıldı.o pırıltı yansımış
dizelerin tınısına .Seçkiyi çoktan hak etmiş.KUTLUYORUM:
SAYGILARIMLA
ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN: