Sevmek de nasip işi, sever Allah yazdıysa Silinmez sevgi izi, yüreğine kazdıysa Gerçek sevgi vererek, o yari kazandıysa Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
Sevenler ayrılmasın, yürekler dağlanmasın Sevgiyle bakan gözler, kan revan çağlamasın Gidenlerin ardından, mendiller sallanmasın Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
Gönlümde bir saray var, huzur dolu odalar Gemimiz var limanda, davet eder adalar Sevmek kalbimin işi, selam durur azalar Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
Misafir olma bana, ömürlük geleceksin Seviyorum diyorsan, can gibi seveceksin Düne ait ne varsa, maziye gömeceksin Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
Kalbim amade sana, çokca seviliyorsun Sevgim çağlayan gibi, sevdiğim biliyorsun Gülüşüne aşığım, ne güzel gülüyorsun Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
Sevdan başıma tacım, kraliçenim canım Uzaklarda olsan da, senle dolu her anım Seni çok sevmelere, ara vermez sol yanım Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM DE BİR; ÖZÜM DE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM DE BİR; ÖZÜM DE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı insanların kalplerinde hep dürüstlük vardır. Böyle kişiler duygu ve düşüncelerini olduğu gibi ifade ederler. Yalandan kaçınırlar ve içleriyle dışları birdir. Düşünceleri, söyledikleri ve yaptıkları bir olan, ne düşünüyorsa onu söyleyen, içi dışı bir olan kimse."Özü sözü bir olan insanlara rastlamak gittikçe zorlaşıyor." .....Yüreğine sağlık şairem..Selamlar...
inşallah dönmez sözünden ne yeminlerden dönüyorlar sevgili şairem harika sevda şiiriydi çok beğendim kutluyorum yüreğine sağlık sevgilerimle her daim selamlar gönül dolusu
Sevdan başıma tacım, kraliçenim canım Uzaklarda olsan da, senle dolu her anım Seni çok sevmelere, ara vermez sol yanım Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden . Ne kadar sevgi dolu övgülere layık anlamlı dizelerdi her dizesi sevdayla dolu yüreğinize sağlık şairem sevgilerimle selamlar
Kalbim amade sana, çokca seviliyorsun Sevgim çağlayan gibi, sevdiğim biliyorsun Gülüşüne aşığım, ne güzel gülüyorsun Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden.
Sevgiyi en güzel anlatan harikulade müstesna bir şiir. Bir şarkı modunda dizelere dökülmüş, bütün yüreklere ses olan bir şiir. Kutluyorum sizi dost. Gönlüne yüreğine sağlık.
"Severse bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden." Döneklerle dolu bir dünyada yaşar olduk. Dilerim insanlık tarihinde çıkarsız sevgiler bitmez. Kaleminiz susmasın. Yüreği güzel insan. Sevgiyle kalınız.
Sevmek de nasip işi, sever Allah yazdıysa Silinmez sevgi izi, yüreğine kazdıysa Gerçek sevgi vererek, o yari kazandıysa Sana diyorum sana, dönde kulak ver bana Seversen bir ömür sev, ruhundan ve özünden Ölüp gidene kadar, dönme sakın sözünden...............// Şiirin kumaşındaki kalite,nadide bir ipek gibi adeta..Şiiri okudukca okuyucunun ruhuna verdiği o ferahlık,o haz,sanki sabahın ilk ışıklarıyla ıssız bir sahilde tek başına yürürken,sahile vuran minik dalgaların musikisi eşliğinde,denizin temiz havasıyla yüzünüze,içinize serinlik veren sabah esintisi gibiydi..Ben çok sevdim bu güzel şiiri.Her yönüyle övgülere layık duygu yüklü güzel şiirinizi ve değerli şahsınızı yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Düşünceleri, söyledikleri ve yaptıkları bir olan, ne düşünüyorsa onu söyleyen, içi dışı bir olan kimse."Özü sözü bir olan insanlara rastlamak gittikçe zorlaşıyor."
.....Yüreğine sağlık şairem..Selamlar...