Kitap vakti gelince kapanır üstümüze bir buğu kılcal damarlarından sekerek akıyor terin karanlık,daha fazla karanlık istiyorsun bu yorgan senin bu yatak senin avuçla öptüğün kadar beni hangisi senin yatağın hangisi yerin ?
geçen seni bir tarikatta görmüşler haşa dedim! akşam erken iner mapushaneye kim aldı senin gözlerini kim geziyor aklında civanım ? yaz günü bu ne heykelcilik buzdan eriyorsun damla damla akşam erken iniyor mapushaneye bazen bir gün sürüyor bazen bir hafta
seccade öpmek mi ıslattı ağzını kurur leylekler havada asılı kime bu tavaf günün her saati hangi tarikat aldı senin avuçlarından çekerek artık daha fazla uzaksın belki kıtalar geçer üstümüzden belki buzdan heykeller varınca haber et olur mu biraz konuşuruz senden,benden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel seninle uzaklaşalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel seninle uzaklaşalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu aşk şiir den öte daha derine çok derine düşer yüreğimize..
ahmet arif in şiir öğretisiyle değilse..
ama Ajna bir cıvanın yüreği örselenince düşmediyse şeytanca menfaatkâr hileye düşer meyhaneye, körhaneye, çilehaneye en olmadık tarikat erbabının eline... çok iyi şiir saygı ile...
Beğeniyle kutlarım...
......................................Saygı ve Selamlarımla...