(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKTİM SENİ GÖNLÜME; İ S T A N B U L! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKTİM SENİ GÖNLÜME; İ S T A N B U L! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah istan bul hasretimin özlemimin sevdamın adı istanbul ugruna kaç şiir yazdım kimbilir dahada kaç şiir yazıcam bilmiyorum ama benim hasretim istanbula degil istanbul kokan yare mükemmel bir şiir di canım ablam
Ah..İstanbul! Döksem sana içimin selini Siler misin gözlerimin nemini Ağlama der;misin? Kocaman yüreğinle! Damlaları toplar mısın? Avuçlarına kirpiklerimden Yüreğime akmasın daha fazla yakmasın diye...
Ah..İstanbul! Döksem sana içimin hasretini Camilerinde okunan ezanlar hatırına Evlerinde edilen duaların aminleriyle Toprağında yatan evliyaların hürmetine Kavuşturup beni gül yüzlü yarime Ah..İstanbul!....... Ah...İstanbul’um!... Bitirir misin; İstanbul’a özlemimi...........// 'Taşı tarağı altındır' derlerdi, büyüklerimiz o güzel İstanbul'un.Şairenin bakış açısınday sa, bir başka güzel tarafı ,öyle güzel bir kurgu, öylesine güzel bir dil ve gönülden gelen o İstanbul'a yakışır büyülü duygularla ruhsal yapısını dile getirmişki;okuyupta İstanbul'u yaşamamak mümkün değil..Ben de '''Canım İstanbul'um'''diyor ve her yönüyle övgüye şayan güzel şiirinizi ve değerli şahsınızı yürekten kutluyorum..Selam ve saygılarımla..
Ah İstanbul al götür yüreğindeki yangını yerine mutluluk sevinç doldur esen meltem yeli ile.. Yüreğinize sağlık arkadaşım.. Canı-ı gönülden kutluyorum.. Mutluluk her daim senin kalbin ve kapının çalsın inşallah.. Sevgi ile kal sağlıcakla..
İstanbul'la özdeşleşmiş sevgili . Yürek dökmüş içinden geçenleri .Özlemi , hasreti aşkı . İki aşk bundan güzel anlatılamazdı . Yüreğine emeğine sağlık şairem çok beğendim .Günümün şiiri seçtim . Saygılarımla .