(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxxxxxxxxxxxxxxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxxxxxxxxxxxxxxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bize tınısı hiç yabancı değil onların kâh ayakları çıplak kâh gözleri yoksul... böyle sevdik oysa zeki çelik'ten; "dünyada çocuk kalmadı cenneti unutun" demesi gibi. ferhad gülsün'ün beşik ninni yumurcak şiirleri ile çocukların hayatla imtihanı mı hepsini gördük. selâm durduk yoksul imgeler ile dolu çocukların derme çatma umutlarını yansıtan dizelere.
ama su gibi dupduru arı yıkanmış düşler beslemek bu yepyeni işte su saflığını biz mi bulanık yaptık yoksa bizi bulanık yapan günah mı işte şair aslında kendini su yapmaya meyilli kılıp bunu vazife bilip hep öyle kalmak istemesi çocuk olup çocukluğu kavramak onlara empati duymak onları en az onlar kadar anlamak çocukluk büyüdükçe değersiz düşer... kan kaybeder gibi cocuklugu yitirmek, duruyken bir anda bulanık suya dönmek gibi kirleniş hayata gün aydın dememeye yemin tutmuş yaşam...
ben su cennette açan kiraz ağacı,ben bu iki dizede kaldim, Bir hadiste okumuştum yüklü büklümüş kiraz agaclari, durmadan akan billur sular. Su gibi guzeldi ,tebrikler Seval hanim... Sevgilerimi biraktim...