(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"ŞİİR" DEYİP GEÇERSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ŞİİR" DEYİP GEÇERSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayser Özbakır şairem mısralarınızı okudum,gönlünüze emeginize saglık güzel yazmışsınız,tebrik ediyorum gönlümden..Kolay gelsin.. Ama bir maruzatım var ,yazmadan gidemedim,hoş görün...selamlar..
Benden ,senden ,ondan, bundan ayırımı yapmadan es geçilir hayat bazen, yaratılanı severseniz yaratandan ötürü,o zaman hoş gelir bir çizgi dahi herkimdense....Her gönülde bir rahman her gönülde bir şevk var, her gönülde heyecan,takılırsanız hece,vezin ve uyak, her kalemde vardır söylemek istedikleri bir merak,bırakın her kes bir şeyler yazsın ayıplamak neden ve niçin,iddialı degilse yazarken edebiyata ve dil bilgisine zaten kasıt yoktur kaleminde yazanların,konuşamdıgını kaydetmekse yazarak not almak,hoş görüdür kalanı cümlemize yadigar..
Ama bir maruzatım var ,yazmadan gidemedim,hoş görün...selamlar..
Benden ,senden ,ondan, bundan ayırımı yapmadan es geçilir hayat bazen, yaratılanı severseniz yaratandan ötürü,o zaman hoş gelir bir çizgi dahi herkimdense....Her gönülde bir rahman her gönülde bir şevk var, her gönülde heyecan,takılırsanız hece,vezin ve uyak, her kalemde vardır söylemek istedikleri bir merak,bırakın her kes bir şeyler yazsın ayıplamak neden ve niçin,iddialı degilse yazarken edebiyata ve dil bilgisine zaten kasıt yoktur kaleminde yazanların,konuşamdıgını kaydetmekse yazarak not almak,hoş görüdür kalanı cümlemize yadigar..