(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
j şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kör olmuş bir kadın karşımda hayatı yaşamaya, acımak mı bu gözyaşlarım korkmak mı yarından.. çok önemli mi? önemli değil tabi ki yüreğinize sağlık ........
bir elimde ıslak bir mendil, diğerinde bir ayna.. gidiyorum onun yanına tanımadığım bu kadına kadınlığını hatırlatmaya hatırlasın diye beni yüzünde gördüğüm aşkını hatırlayınca..
SEVDİM BU ŞİİRİ TEBRİKLER KARDEŞİM SAĞLICAKLA KALIN
Aşkın gözleri kör eden yüzü belki yüzyıllardır süregelen bir gelenek adeta insan kendini bile göremiyor tanıyamıyor böylesi anlarda bir hatırlatan da olmasa gözler görmediği için takılmış yürek iyi ya da kötü takıldığını bilmeden görmeden kaptırmış gidiyor bir hatırlatan her zaman olmalı bir insan ya da bir ayna mutlaka olmalı.. Yüreğine sağlık sevgili Lafee sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
acımak mı bu gözyaşlarım
korkmak mı yarından..
çok önemli mi?
önemli değil tabi ki yüreğinize sağlık ........