(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Yaman Özlüyorum, Farkında Olmuyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Yaman Özlüyorum, Farkında Olmuyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizin altına paylaştığınız şiirimi lütfen silin.Böyle yaparak ne yapmak istiyorsunuz ? Sayfama yorum yaparak hakaret etmişiniz birde sayfanızda paylaşarak aşağılamaktasınız size ayıp olmuyormu ?
Ben sizden bir istekte bulundum ve sayfanızdaki şiirimi silmenizi istedim hepsi bu...Şahsıma hakaret olarak değilde sayfama yazdığınız ne acaba bunu anlamadım Celil Bey. Şiirin hatalarını bana yazsanız daha güzel olurdu değilmi ama ? Neyse boşver gitsin,yalınız sizden ricam şiiri sayfanızdan silin.Saygılarımla.
iki gün oldu değişiklik teklifini yönetime yollayalı. Buraya aldığım konu şahsınızla ilgili değil asla. Seçki kuruluna eleştiridir. Size bir tek hakaret içerikli sözüm yoktur. Şiiriniz güne gelmeseydi zaten bu eleştiri de olmayacaktı. Zira eleştiri şiire yapılır. Şahsa değil. Anlayışınız düzgün olursa sorun kalmaz ortada.
bir sızı yüreğimde yolunu özler gibi dönüp dönüp ateşi yeniden közler gibi ne varsa senden kalan her gece izler gibi acımı gizliyorum farkında olmuyorsun
İçten Kutlu ve mutlu dileklerimle…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…