(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Bir Güzel Ben Aşığın Olunca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Bir Güzel Ben Aşığın Olunca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bize medet ne allah'tan ne kuldan : kendi derdimize öncelikle çare biziz. çareyi içimizde aramalıyız. ben bunu kastetmiştim. aslında benim allah'ım beni ilgilendirirdi dediyebilirim. size ne benim hesabımdan. var olan ile bir olmak isterken arama girmeyin ltf. kulun allah'a vekaleti yoktur. herkes kendi işine baksın efendim.
hiddetlenmenin manası yok yazdığın cümle yanlış.kuldan medet beklemezsin bu tamam.fakat Allahın izni ve yardımı vede emri olmadan yaprak dahi deprenmez.bir nutfeden bize hayat veren ve herşeyimizi borçlu olduğumuz ve itaate mecbur olduğumuz Rabbimizden medet ummamak ne nemek.nefs atına binmenin manası yok.insanlar senin şiirdeki niyetini okumuyor.yazdığını okuyor.bizim vekalete soyunduğumuz filan yok.doğruyu söylemek her insanın boynunun borcudur.
şiir olarak güzel fakat ilk mısra biraz giran geldi. kuldan medet umulmaz ona tamam.Allahtan medet ummamak ne demek aşık.aldığımız bir nefesten iki defa hesaba çekileceğimizi düşünürsek.o mısrayı şöyle yazabilirdin"Rabbim varken medet umulmaz kuldan." daha güzel olurdu bence.