Aldırmıyorum hayatın bu çarpık düzenine Yalancı aşklar herbir köşede Ağlamaktan bitap düştü gözlerim İlk ihanete uğrayan ben değilim ki .
Özlemek mi ! Artık özlemek zor geliyor Yaşananlar geliyor gözlerimin önüne Bakışın , gülüşün , öpüşün En önemlisi de içimdeki sen Kanım çekiliyor karıncalanıyor beynim .
Yargılanıyor yüreğim hasretinde Kim suçlu yok önemi Anıların üstüne bir çizgi çekiyor Düşen gözyaşlarımı topluyorum Gecenin kör saatinde ellerim titreyerek .
Böyle bitmeseydi kalsaydın bende Bir hoşçakala sığdırdın aşkımızı Ben seni hiç kıramaz titrerken üstüne Sen kıyametim oldun içimde .
Hiç ihanet etmedim sana Sevdiğimi özlediğimi haykırdım Duymak istemedin kulaklarını kapattın Hazır değil miydin sevmeye Söyle ! Bu kadar mı değersizdim gözünde .
Aldığım nefes anlatamadığım duyguların sahibi Kaybetmekten korktuğum tek kadın sendin Gözlerime dolan akıtamadığım gözyaşımsın Hayat ne garip değil mi ? Ben senin için ağlarken sen gülüyorsun ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensiz Sokaklar Sessiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensiz Sokaklar Sessiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitemli olsada anlamlı bir şiir, severken sadık olmali her insan.seven hiç bir yürege yakişmaz ihanet. Ruh sevmemiş kalp tastik etmemişse aşkı dil ne derse desin o sevgi gerçek değildir, gerçek seven canına can gibi sever, yokki ötesi.hüzünlüydü.saygılarımla...
Gönül dostluğuyla Kutlarım…
…………………………….. Saygı ve Selamlar…