Sevda bahçemin tutsak çiçeği Önce yüreğime aldım seni Sonra çıkmayasın diye hapsettim Kırık bir şarkısın dilimde Hüzne bulama aşkla bakan gözlerini Sevda beklemediğin misafirdir Hiç ummadığın anda çıkar gelir Çat kapı alır kalbindeki yerini içinde sakladığın gizemlerin sahibi Bir damla gözyaşıdır Attığı ilk adım Adı konmamış sevdalarda yaşadıkların Aynaya her baktığında görürsün Onunla nefes alırsın Sırat köprüsünden geçerken incedir yolun Nerede sonlanacağını bilmediğin Bir yolculuğa çıkarsın Hayatın bıraktığı izlerden usul usul Benliğini kavuran hasrete dayanamazsın Gözlerini kapatıp dalarsın ya uzaklara İşte o zaman buharlaşır uçar umutların Gökyüzü icabet eder aşk davetine Ay yol gösterir yıldızlar aydınlatır evreni Artık vuslat zamanıdır Aşka susamış iki yürek kucaklaşır Yılların hasreti dudaklarda sonlanır Gözyaşların kendi mecrasında yol alır Atmak ister üzerinden ağır yüklerini Yolculuğunun anlamını keşfeder gözyaşı Açmaya başlar zincirleri yavaşça Hasreti serbest bırakır önce Özlem biter aşk dile gelir Gözyaşı kararsızdır yanağından süzülmeye O kadar derine yerleşmiştir ki aşk Birden ürperir Ölüm yakışır mı sevmeye dersin Yürek son kez seslenir Yalan sevdalardan birisin sen de Gerçek olsaydın keşke ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA ÇİÇEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA ÇİÇEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
__________________________________Selamlar