Sevdim dediğimde Gencecikti yüreğim... Sevdim diyenim Kaçıp da sevdadan Korkmasaydı benli hayattan Belki de Yaşamın fırtınası, Serin bir yel olurdu... Belki de boranlar Çiy tanesine dönerdi yaprakta Ve kopmazdı kökünden hazan yaprağım. Yürekteki tablo silindi, Aşkın kökü kazındı... Kurudu dalda güller, Viran oldu gönül de Sevgi ile avundu, Dostlukla çağladı. Aynı suda iki kez yıkanılmaz sanmışken İlk sızı derinlerde beklerken sessizce Kim bilebilirdi ki Son sızının İlk sızının acılarını yok edeceğini? Kim? Şimdi sevda eserken efil efil Savrulurken saçlar mutlulukla Ağaran saçların arasında Sessizce tebessüm ediyor aşk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEBESSÜMDEKİ SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEBESSÜMDEKİ SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savrulurken saçlar mutlulukla
Ağaran saçların arasında
Sessizce tebessüm ediyor aşk.
ikinci bahar yaşıyor ömrüm
gel benim yarim oluver şimdi
diye başlayan şarkı geldi aklıma. önünde de, sonunda da, güzeldir aşk.
selam ve sevgilerimle.