NE KADAR ZALİM OLSADA GİDENLER,AŞK BU YA; SEVDASINDAN GELEN BİR SELAMLA BİLE MUTLU OLABİLEN DEV YÜREKLERE GELSİN..
geçtiğin yollarda beni görmesende, Yolunda taş olsam o bana yeter. Seni özleyip,sevdiğimi bilmesende, Gözünde yaş olsam o bana yeter. Sensiz sarardı bak ; kırmızıgüller Sakın ha kırmasın seni hayaller Saçını okşasada yad eller Selamını gönder,o bana yeter...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA YETER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA YETER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın törpüsüne inat sevmeğe ve daha çok sevdasına yandığımı bilse Senede birkere sevdan yüreğimde selamına canım feda dese görmesemde o bana yeter... Demekle dizelerinizin duygusunu paylaşan ifadelerim oldu izninizle
Kutlarım değerli kalemi çok güzel duyguya ifadeydi dizeleriniz...
Zeki Karabağ tarafından 4/21/2008 11:45:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
evet haklısın.bazen giden gittiği gibi bitemiyor bırakılan yürekte. bir selam bin umut körüklüyor tıpki şiirinde dile gelmiş dizeler gibi. güzeldi şiir. tebrikler.
geçtiğin yollarda beni görmesende, Yolunda taş olsam o bana yeter. Seni özleyip,sevdiğimi bilmesende, Gözünde yaş olsam o bana yeter. Sensiz sarardı bak ; kırmızı güller Sakın ha kırmasın seni hayaller Saçını okşasada yad eller Selamını gönder,o bana yeter...
hüzünün adresi açık seçik belli içimde yüreğimin derinliklerinde o bana yeter! güzeldi.... sevgilerle....
Çok güzeldi yine, tebrik ederim şair yürekli dostum..